نماینده مردم بندرلنگه در مجلس شورای اسلامی گفت:دوران تکروی ها گذشته است و حرکت باید با همفکری و مشورت صورت گیرد. به گزارش پایگاه خبری هرمز، احمد جباری امروز ۱۱ اسفند به مناسبت ۱۲ اسفندسالکرد تاسیستاسیس دانشگاه آزاد اسلامی بندرلنگه در جمه اعضا هیات علمی و دانشجویان این دانشگاه اظهار کرد: از نسل دانشجو انتظار ...

نماینده مردم بندرلنگه در مجلس شورای اسلامی گفت:دوران تکروی ها گذشته است و حرکت باید با همفکری و مشورت صورت گیرد.

به گزارش پایگاه خبری هرمز، احمد جباری امروز ۱۱ اسفند به مناسبت ۱۲ اسفندسالکرد تاسیستاسیس دانشگاه آزاد اسلامی بندرلنگه در جمه اعضا هیات علمی و دانشجویان این دانشگاه اظهار کرد: از نسل دانشجو انتظار داریم که هم بصیرت داشته باشند و هم نقد کنند.

 

وی در ادامه بیان کرد: با افزایش رشته های کارشناسی ارشد، واحد بندرلنگه به عنوان دانشگاه مادر در غرب استان هرمزگان گامی بلند در ارتقاء علمی شهرستان و کشور بردارد.

 

نماینده مردم بندرلنگه، بستک و پارسیان گفت: جنبش دانشجویی جنبشی پیشرو بوده و اگر دانشجو حرف نزند، انتقاد نکند نه دانشجو  ونه دانشگاه معنی پیدا نمی کند.

 

جباری تصریح کرد: نقد باید صریح، منصفانه و مشفقانه باشدو از تخریب و عنادورزی پرهیز گردد، زیرا خصوصیت جامعه دانشگاهی آرمانگرایی بوده، بنابراین نقد دانشجویی نقدی آرمانی و بدون تخریب و تهدید است.

 

وی افزود: باید از نقد منصفانه استقبال و حمایت کرد اگر دانشجو در عرصه حضور نداشته باشد و نقد نکند هیچ توفیقی حاصل نمی گردد و ماباید این نقدها را به فرصت تبدیل نماییم .

 

نماینده مردم بندرلنگه در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به این نکته که دوران تکروی ها گذشته و حرکت باید با همفکری و مشورت و شورایی باشد، گفت: کشورهای پیشرفته از نقد سازنده استفاده کردند و ماهم باید با اصلاح ساختار و تفکر، جامعه را به تعالی برسانیم.

 

وی در پایان دانشگاه را بهترین محل برای تضارب آراء دانست و خاطرنشان کرد: پیوند بین دانشجو و سایر نهادها بخصوص دولت  باید تقویت شود و دولت برای استفاده از ظرفیت جامعه جوان برنامه ریزی داشته باشد.

 

عبدالله دن رییس دانشگاه آزاد بندرلنگه نیز گفت: با داشتن امکاناتی همچون فضای آموزشی و کارگاهی، هیات علمی مجرب، توان تبدیل شدن به جایگاه اول علمی در غرب استان را داریم و با روی آوردن به تحصیلات تکمیلی به این مهم دست پیداکردیم.

 

وی گفت: حرکت در مسیر تحصیلات تکمیلی هم باعث تولید علم می گردد و هم تولید ثروت می نماید.

 

مهدی باقری دبیر هیات امناء استان هرمزگان نیز با اشاره به اینکه دانشگاه محور توسعه بوده و بهترین زیر ساخت برای چرخیدن توسعه در هرشهرستان است، گفت: دانشگاه محل تربیت متخصص است و جامعه در هر زمینه ای با وجود افراد متخصص بهتر اداره خواهد شد.

 

وی همچنین با توجه به رویکرد تفویض اختیار ریاست دانشگاه آزاد اسلامی افزود: جای هیچ نگرانی برای واحدهای دانشگاهی وجود ندارد و در آینده نزدیک مشکل کمبود دانشجو با اخذ رشته های مرتبط و حرکت به سمت رشته های کارشناسی ارشد مرتفع خواهد شد.

 

در مراسم سالگرد تاسیس دانشگاه آزاد بندرلنگه که با اجرای موسیقی سنتی، اجرای تئاتر طنز و اهدای جوایز به کارکنان نمونه و فرزندان کارکنان همراه بود، جباری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، قانعی فرد فرماندار، مهدی باقری، دبیر هیات امناء استان هرمزگان، دهقانی معاون پژوهشی واحد بندرعباس و جمعی از مسئولین ادارات، فرماندهان نظامی و انتظامی حضور داشتند.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=11235

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.