امام جمعه موقت تهران، عقب کشی از حق ایران در مذاکرات هسته ای را خیانت به مردم دانست و تصریح کرد: اگر ما یک قدم عقب بیاییم دشمن به زور ده قدم ما را به عقب می برد.   به گزارش پیارم حاجی آباد به نقل از پایگاه خبری هرمز، حجت الاسلام کاظم صدیقی امروز در ...

امام جمعه موقت تهران، عقب کشی از حق ایران در مذاکرات هسته ای را خیانت به مردم دانست و تصریح کرد: اگر ما یک قدم عقب بیاییم دشمن به زور ده قدم ما را به عقب می برد.

 

به گزارش پیارم حاجی آباد به نقل از پایگاه خبری هرمز، حجت الاسلام کاظم صدیقی امروز در گردهمایی جوانان هیئتی در مکتب الزهرای بندرعباس گفت: جوانان پرچم داران عزاداری های اهل بیت هستند.

وی در ادامه بیان کرد: یکی از فلسفه های آفرینش تحقق امتحان بشر است که در سوره ملک که نام دیگر آن واقیه هم است آیه مبارکه خلق الموت والحیاه لیبلوکم….. هدف از خلقت را بیان کرده است.لذا در نسخه ای که امام رضا(ع) به آیت الله مرعشی در مسجد سهله دادند خواندن این سوره بعد از نماز عشا تاکید شده بود.

وی با بیان اینکه خواندن این سوره شما را از فشار قبر وناگواریهای عالم برزخ می رهاند، افزود: شما جوانان باید فرصت جوانی خوب استفاده کنید تا در قیامت نیز هنگام سوال از چگونگی گذران عمرتان بتوانید اینگونه جواب دهید که جوانی مان را در راه ولایت خرج کرده ایم.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه شما که امروز به پیش واز ایام فاطمیه اینجا گردآمدید به معنای لبیک با ولایت است، به جوش وخروش جوانان در مساجد دانشگاه ها اشاره کرد و افزود: جوانان پرچم داران عزاداری های اهل بیت هستند.

حجت الاسلام صدیقی با بیان این‌که «بعضی فکر می‌کنند اسلام با پیشرفت همخوانی ندارد» تصریح کرد: نظام ما خود مثال خوبی است که نشان می‌دهد می‌توان نه شرقی و نهغربی بود و پیشرفت داشت و پیشرفت‌های ما در عرصه‌های هسته‌ای، موشکی و عرصه‌های مختلف علمی نشان داده می‌شود که مقاومت رمز پیشرفت ما است.

وی با تاکید بر این‌که «سوره فاتحه اساس و شالوده سوره‌های دیگر است»، گفت: در روایات آمده کسی که سوره فاتحهالکتاب را بخواند گویا کل قرآن را قرائت کرده است.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به وقایع سال ۸۸ گفت: این فتنه یک فساد، آشوب، بحران، ناامنی، ایجاد بی اعتمادی و اختلاف بود که البته ایمان به خدا و دست غیبی که ۳۵ سال مملکت را حفظ کرده به همراه نایب امام زمان(عج)، پشتیبان انقلاب شد

وی همچنین به حوادث ۱۸ تیرماه سال ۷۸ اشاره کرد و افزود: این حادثه نیز فتنه ای بود که دعای رهبر معظم انقلاب بهترین وسیله برای برطرف شدن آن بود.

صدیقی با اشاره به  نقش ولایت فقیه در جمهوری اسلامی گفت: ولایت چراغ راه است و اگر توجه به ولایت فقیه همیشه مدنظر قرار گیرد این آسیب ها کاهش می یابد.

امام جمعه موقت تهران بیان کرد: باید خجالت بکشیم که اگر آمریکا تحریم ها را نشکند ما نتوانیم زندگی کنیم انسان باید غیرت و شرافت داشته باشد، چیزی که پیامبر(ص) می خواهد خودکفایی است که علاوه بر دستور توحیدی یک دستور سیاسی است که از هیچ کس جز خدا چیزی نخواهید.

وی در این رابطه با بیان اینکه اگر ما یک قدم عقب بیاییم دشمن به زور ده قدم ما را به عقب می برد، خاطرنشان کرد: بخشی از آیات قرآن مربوط به آشنایی با ذات احدیت و خداوند است و بخش دیگر نیز مربوط به انجام و اعمال است، بخشی نیز مربوط به برزخ، قیامت می باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=11232

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.