خبرنگاران شبکه اطلاع رسانی دانا در طول روز از اخباری مطلع می‌شوند که این اخبار در قالب بسته‌ خبری تحت عنوان “محرمانه‌های دانا” به صورت هفتگی در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.   به گزارش پیارم حاجی آباد به نقل از دانا,خبرنگاران شبکه اطلاع رسانی دانا در طول روز از اخباری مطلع می‌شوند که این اخبار ...

خبرنگاران شبکه اطلاع رسانی دانا در طول روز از اخباری مطلع می‌شوند که این اخبار در قالب بسته‌ خبری تحت عنوان “محرمانه‌های دانا” به صورت هفتگی در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.

 

به گزارش پیارم حاجی آباد به نقل از دانا,خبرنگاران شبکه اطلاع رسانی دانا در طول روز از اخباری مطلع می‌شوند که این اخبار در قالب بسته‌ خبری تحت عنوان “محرمانه‌های دانا” به صورت هفتگی در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.

اخبار و مطالب بسته خبری این هفته “محرمانه های دانا “به شرح ذیل است:

 

** شنیده شده که تعدادی از جوانان حزب منحله مشارکت با همکاری “ش.ط” اقدام به تشکیل چند “N G O” کرده ‌اند.

اعضای این تشکل‌ها هماهنگی‌هایی را با سعیدالله بداشتی دستیار جوان دولت دارند و قرارشده یکسری اقدامات در جهت تامین منابع مالی آن‌ها صورت گیرد.

یکی از مصوبات این گروه، تشکیل حزب و فعال شدن برای انتخابات آینده بود که البته ظاهرا این مصوبه در جلسه اخیر اعضای سازمان منحله مجاهدین مورد اعتراض قرار گرفته؛ استدلال سازمان مجاهدینی‌ها برای اعتراض به این موضوع امنیتی دانستن این مساله عنوان شده است.

 

**چندی است که محمد رضا عارف تلاش‌هایی را در جهت تشکیل یک حزب انجام می‌دهد. در همین رابطه با خبر شدیم که محمد خاتمی در مورد این موضوع از عارف انتقاد کرده و گفته که تشکیل و راه انداختن حزب کار افرادی مثل عارف نیست. خاتمی ضمن درخواست از عارف برای عدم تلاش در این رابطه گفته که تشکیل حزب کار افرادی مثل هاشمی و ناطق نوری است.

 

** خبر دیگر اینکه این روزها اصلاح طلبان بیش از پیش دچار انشقاق و ناهماهنگی شده‌اند. از یک سو عده‌ای از آن ها اعتقاد دارند که محمد رضا عارف باید در انتخابات آینده محور قرار گیرد و برخی دیگر نیز به دنبال افرادی همچون ناطق نوری و هاشمی هستند. همچنین تعدا دیگری از اصلاح طلبان گزینه‌های ذکر شده را قبول ندارند و معتقدند که سید حسن خمینی باید سکان‌دار حرکت اصلاح طلبان در انتخابات آینده باشد. اما طیف دیگری از اصلاح طلبان نیز این روزها تلاش مضاعفی را برای ورود خاتمی به عرصه سیاسی کشور آغاز کردند ودر صدد متقاعد کردن وی برای ورود دوباره‌اش به سیاست هستند. اما ظاهرا خاتمی به دلیل اطلاع از عدم اقبال عمومی نسبت به وی در سطح جامعه از این موضوع امتناع می‌کند. در همین رابطه چندی پیش موسوی لاری در یک سخنرانی گفته بود که تا خاتمی خودش به میدان نیاید مشکلات حل  نمی‌شود.

 

** چندی پیش اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور سفری را به قم داشت که در جریان این سفر وی دیداری را با صانعی انجام داد. البته قرار نبود که این دیدار رسانه‌ای شود؛ با این وجود بعد از این دیدار و بازتاب آن در رسانه‌ها انتقادات زیادی نسبت به این دیدار مطرح شد.

ظاهرا رئیس جمهور هم نسبت به این دیدار اظهار ناراحتی کرده و به جهانگیری اعلام کرده که نباید این دیدار صورت می‌گرفت.ظاهرا صانعی در این دیدار با لحن تندی نسبت به دولت صحبت کرده است.

 

** باخبر شدیم که سعید حجاریان اخیرا نامه‌ای را به حسن روحانی نوشته است. وی در این نامه نسبت به سیاست‌های اقتصادی دولت به شدت اعتراض کرده و گفته که اقداماتی مثل توزیع سبد کالا پوپولیستی است . وی در بخش د یگری از این نامه اطرافیان رئیس جمهور را ترسو معرفی کرده و گفته که متاسفانه اطرافیان مشکلات را برای رئیس جمهور بازگو نمی‌کنند.

 

** عناصر وهابی تکفیری برنامه ریزی خاصی را برای ایام تعطیلات نوروز که بخشی از آن مقارن با ایام شهادت حضرت زهرا(س) شده انجام داده‌اند. این افراد قصد دارند تا با بهانه کردن ایام تعطیلات نوروز نوعی قبح زدایی انجام دهند تا شهادت حضرت زهرا(س) در حاشیه قرار گیرد.

البته عناصر سلفی تکفیری اخیرا فعالیت‌های خود را در فضای مجازی گسترش داده‌اند؛ این افراد چندی است که فعالیت خود را وارد شبکه‌های اجتماعی تلفن‌های همراه مانند وی چت، واتساپ کرده اند و اقدام به تشکیل گروه‌های متعدد در این شبکه‌ها زده‌اند.

 

** با خبر شدیم که دونفر ازنمایندگان استان‌های شمالی کشور چندی پیش دیداری را با محمد خاتمی داشتند. خاتمی در این دیدار حرف‌های تندی را مطرح کرده و از نمایندگانی که با وی دیدار کردند خواسته تا فضا را برای برخی فعالیت‌ها در مجلس آماده کنند.

 

** با خبرشدیم کارگروهی جهت برنامه‌ریزی برای انتخابات آینده مجلس در دانشگاه آزاد تشکیل شده و یکی از معاونین این دانشگاه مسئولیت این کمیته را برعهده گرفته است. ظاهرا هماهنگی‌های لازم برای تشکیل این کمیته با مقامات ارشد این دانشگاه هماهنگی شده و افرادی هم از جمله “م.ه” به نمایندگی از بعضی اعضای هیئت موسس در این کمیته حضور دارند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=11227

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.