جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه نیروی هوایی ارتش آماده برگزاری رزمایش مشترک هوایی با دیگر کشورهاست، گفت:‌ این توانایی در نهاجا وجود دارد که جنگنده‌هایمان را به کشورهای دیگر اعزام کنیم.     به گزارش پیارم حاجی آباد به نقل از فارس ,امیر خلبان علیرضا برخور جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش در ...

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه نیروی هوایی ارتش آماده برگزاری رزمایش مشترک هوایی با دیگر کشورهاست، گفت:‌ این توانایی در نهاجا وجود دارد که جنگنده‌هایمان را به کشورهای دیگر اعزام کنیم.

خبرگزاری فارس: آمادگی نهاجا برای برگزاری رزمایش مشترک با دیگر کشورها/ توانمندی در اعزام جنگنده‌ها

 

 

به گزارش پیارم حاجی آباد به نقل از فارس ,امیر خلبان علیرضا برخور جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش در گفت‌وگو ، با اعلام آمادگی این نیرو در برگزاری رزمایش‌های مشترک با دیگر کشورها اظهار داشت: هر کدام از کشورهای حاشیه خلیج فارس و همسایه که درخواست داشته باشند، با آنها رزمایش هوایی مشترک برگزار می‌کنیم.

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش در ادامه با بیان اینکه برای برگزاری رزمایش‌های مشترک دستورالعمل نوشته می‌شود، تصریح کرد: در این موارد برابر دستورالعمل اقدام شده و چه آنها جنگنده‌هایشان را به کشور ما بفرستند و چه ما جنگنده‌هایمان را به کشور آنها بفرستیم، معمولا فضای رزمایش مشترک است.

برخور در پایان اظهار داشت: این توانایی در نیروی هوایی ارتش وجود دارد که جنگنده‌هایمان را به کشورهای دیگر برای انجام رزمایش اعزام کنیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=11220

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.