عملیات ارتش سوریه در حالی در حلب برای پاکسازی شهر از گروه‌های تروریستی و عناصر مسلح ادامه دارد که مهمترین تاکتیک به کار گرفته شده در آن محاصره گروه‌های تروریستی است.     به گزارش پیارم حاجی آباد به نقل از خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق، عملیات نظامی ارتش سوریه در حالی در شهر حلب برای ...

عملیات ارتش سوریه در حالی در حلب برای پاکسازی شهر از گروه‌های تروریستی و عناصر مسلح ادامه دارد که مهمترین تاکتیک به کار گرفته شده در آن محاصره گروه‌های تروریستی است.

خبرگزاری فارس: استراتژی ارتش سوریه در محاصره شهر حلب و اوضاع میدانی این شهر+نقشه

 

 

به گزارش پیارم حاجی آباد به نقل از خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق، عملیات نظامی ارتش سوریه در حالی در شهر حلب برای پاکسازی این شهر از گروه‌های تروریستی و عناصر مسلح ادامه دارد که مهمترین تاکتیک به کار گرفته شده در آن توسط ارتش سوریه محاصره گروه‌های تروریستی است.

در تصویر زیر نقشه وضعیت کنونی شهر حلب و اماکن و مناطق تحت تصرف ارتش سوریه و گروه‌های مسلح در پایان فوریه ۲۰۱۴ نشان داده است.

مناطقی که با رنگ صورتی نشان داده شده مناطق تحت تصرف ارتش سوریه در شهر حلب است که در امتداد و راستای راه‌ها و مسیرهای کمک رسانی قرار دارد و از منطقه «السفیره» در شهر حلب شروع می‌شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=11214

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.