سرمربی تیم ملی فوتبال در نشست خبری پیش از بازی با کویت صحبت‌های خود را مطرح کرد.     به گزارش پیارم حاجی آباد به نقل از خبرگزاری فارس، کارلوس کی‌روش در نشست خبری پیش از بازی با کویت اظهار داشت: به تمامی اهالی رسانه خوشآمد می گویم و همان طور که همه می دانید برنامه فشرده ...

سرمربی تیم ملی فوتبال در نشست خبری پیش از بازی با کویت صحبت‌های خود را مطرح کرد.

خبرگزاری فارس: کی‌روش: مصدومیت تیموریان خبر بد برای استقلال و تیم ملی است/ بازیکنان جوان فردا لذت می‌برند

 

 

به گزارش پیارم حاجی آباد به نقل از خبرگزاری فارس، کارلوس کی‌روش در نشست خبری پیش از بازی با کویت اظهار داشت: به تمامی اهالی رسانه خوشآمد می گویم و همان طور که همه می دانید برنامه فشرده ای برای بازی با کویت و گینه تدوین کردیم.

وی افزود: می خواهم جملاتی را به مسئولان فدراسیون کویت بگویم که قبول کردند مقابل ما فردا به میدان بروند. فردا این فرصت را به گروهی از بازیکنان جوان خواهیم داد که بتوانند مقابل کویت بازی کنند. البته با تلفیقی از بازیکنان با تجربه. فرصت خوبی وجود دارد که بازیکنان جوان ما تجربه بازی های بین المللی را به دست آوردند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از روند آماده سازی تیم ملی راضی است و آیا تیم ملی می تواند به دور دوم جام جهانی صعود کند، گفت: در درجه اول فقط باید در مورد بازی با کویت صحبت کنیم. باید این موضوع را تذکر بدهم ما صعودمان را به جام ملت های آسیا قطعی کردیم و مهمترین مطلب این است که باید به بازیکنان جوان خوشامد بگوییم. در مورد جام جهانی فرصت داریم صحبت کنیم و کار خود را با بازی با گینه شروع می کنیم و در زمان مناسب در مورد آن توضیح می‌دهم.

نمی توانم توضیح دهم که توافقی صورت گرفته تا چه بازی هایی را در راه جام جهانی انجام می دهیم. این فرصت سخت بود اما بازی های ما مقابل بلاروس، آنگولا و توباگو قطعی شده است و بازی با گینه هم در دستور کار است.

در ادامه خبرنگاری پرسید چقدر برای بازیکنان جوانی که قرار است فردا به آنها میدان دهید ارزش قائل می شوید که کی‌روش پاسخ داد: به هیچ عنوان هیچ فشاری به ما وارد نشده و البته همکاری باشگاه ها قابل تقدیر است. بازی فردای ما مقابل کویت یک بازی رسمی است و بازیکنانی مثل رضا حقیقی، کریم انصاری فرد و علی کریمی از سپاهان این فرصت را دارند تا تجربه کسب کنند. مهمترین مسئله این است که تا آخرین روزی که فرصت داریم درهای تیم ملی به روی همه باز است.

وی در خصوص وضعیت تیموریان و بیک زاده گفت: متاسفانه ما دیروز فهمیدیم که دست تیموریان مجددا دچار مشکل شده است و این خبر بدی برای استقلال و تیم ملی است. دیروز با قلعه نویی صحبت کردم و فکر می کنم این فرصت وجود دارد که تیموریان در بازی های جام جهانی حضور داشته باشد.

کی روش در ادامه صحبت هایش در خصوص اینکه آیا ۵ لژیونری که امشب به تهران می آیند فرصت بازی فردا را دارند یا خیر گفت: خیر آنها تنها این فرصت را دارند که در بازی مقابل گینه حضور داشته باشند.

وی درپاسخ به این سوال که استفاده از بازیکنان جوان در آینده چه تاثیری خواهد داشت، گفت: ما همیشه برای برد به زمین می رویم ولی نمی توانیم این شرایط دوباره را در ایران ادامه دهیم. به طور مثال یک دروازه بان با هزار بازی ملی و یک دروازه بان دیگر بدون بازی ملی. وقتی شما به جام جهانی می روی سه بازی انجام می دهی و ۲۳ بازیکن در اختیار داری و این فرصت بسیار خوبی است که به بازیکنان جوانمان وقت بدهیم و شاید این فرصت به وجود بیاید که یک بازیکن جوان خیلی کمک کرد. مطمئنا وقتی این قبیل این کارها را انجام می دهیم یک نوع ریسک است اما دیدید که به عمان باختیم و ریسک کردیم.

وی تاکید کرد: وظیفه اصلی من این است که بازیکنان را آماده کنیم تا کارهای خود را در زمین ارائه دهند. من مطمئن هستم که بازیکنان جوان ما فردا از بازی لذت خواهند برد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=11211

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.