پس از اعلام آمادگی مدیرکل صدا و سیمای مرکز کیش درباره پوشش تلویزیونی مسابقات فوتبال لیگ جزیره و اجرای برنامه فوتبال جزیره، تحقق این موضوع در گرو برگزاری نشست مسئولان ورزش و صدا و سیما کیش قرار گرفته است.     به گزارش پیارم حاجی آباد به نقل از خبرگزاری فارس از جزیره کیش کمتر از یک ...

پس از اعلام آمادگی مدیرکل صدا و سیمای مرکز کیش درباره پوشش تلویزیونی مسابقات فوتبال لیگ جزیره و اجرای برنامه فوتبال جزیره، تحقق این موضوع در گرو برگزاری نشست مسئولان ورزش و صدا و سیما کیش قرار گرفته است.

خبرگزاری فارس: لیگ برتر جزیره سوار بر امواج سیمای کیش

 

 

به گزارش پیارم حاجی آباد به نقل از خبرگزاری فارس از جزیره کیش کمتر از یک هفته به شروع مسابقات فوتبال لیگ باشگاه‌های این جزیره زمان باقی مانده است خبر می‌رسد که همچون دو سال قبل، برنامه تلویزیونی «فوتبال جزیره» که از سوی مخاطبان مورد اقبال بسیار خوبی قرار گرفت، بار دیگر از شبکه کیش پخش خواهد شد.

در سال‌های گذشته برنامه «فوتبال کیش» با بررسی و کنکاش مسابقات مختلف فوتبال از جمله لیگ جزیره کیش و حضور کارشناسان در این برنامه از مخاطبان فراوانی برخوردار بود.

پخش خلاصه‌ای از بازی‌ها، کارشناسی داوری، گفت‌وگو با چهره‌های برتر لیگ، پخش حاشیه‌های مسابقات و گفت‌وگو با کادر فنی تیم‌ها از دیگر بخش‌های این برنامه پر مخاطب تلویزیونی بود.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز کیش با اعلام آمادگی این مرکز در راستای پخش تلویزیونی لیگ فوتبال کیش به خبرنگار فارس گفت: ما برای پوشش مسابقات مشکلی نداریم اما معاونت ورزش و آموزش کیش به عنوان متولی این کار هم باید در این خصوص گام‌های لازم را برداشته و زمینه را ایجاد کند.

عبدالرضا کیا در ادامه افزود: اگر مسئول ورزش کیش بخواهد که این مسابقات زیرپوشش رسانه ملی قرار بگیرد، باید درخواست کنند تا این اتفاق روی دهد چرا که برای اجرای عملی این موضوع نیاز به یک سری هماهنگی در راستای استقرار تیمی از صدا و سیما در محل برگزاری مسابقات است.

معاون ورزش و آموزش شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش نیز بر هر چه بهتر برگزار شدن لیگ فوتبال کیش تاکید کرد و گفت: باید با قدرت مسابقات لیگ را برگزار کنیم تا در نهایت خروجی خوبی عاید جامعه ورزش دوست کیش شود.

حسین جلالی تصریح کرد: پویایی کیش و کیشوندان زمانی محقق خواهد شد که نشاط اجتماعی ایجاد شود و ما نیز تلاش خواهیم کرد تا با ایجاد شرایط لازم در این خصوص گام‌های مثبتی برداریم و امیدواریم همانند گذشته دیگر مسئولان مرتبط با این موضوع ما را یاری کنند.

وی در پایان گفت: برگزاری و پوشش تلویزیونی لیگ فوتبال کیش نوید بخش ایجاد نشاط و شور اجتماعی در جامعه خواهد بود و با تزریق این مولفه حیاتی به کالبد جامعه نتایج مثبت و ماندگاری حاصل خواهد شد.

مسابقات فوتبال لیگ باشگاه‌های جزیره کیش با شرکت ۸ تیم از تاریخ ۱۲ اسفند ماه جاری آغاز خواهد شد و باید در انتظار ماند تا با توجه به اظهار نظر مسئولان ورزش و صدا و سیمای کیش مبنی بر آمادگی برگزاری نشست هماهنگی این دو رکن تعیین کننده، آیا برنامه پرطرفدار و پر مخاطب “فوتبال کیش” همچون دو سال گذشته پخش خواهد شد یا خیر.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=11170

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.