عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینکه دولت نسبت به حفظ حرمت‌ها توجه کند گفت: وظیفه صدا‌و‌سیما در مرحله اول تأمین منافع مردم است.     به گزارش پیارم حاجی آباد به نقل از خبرگزاری فارس ,سید مهدی هاشمی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگوبا اشاره به هجمه‌های برخی دولتی‌ها علیه رسانه ...

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینکه دولت نسبت به حفظ حرمت‌ها توجه کند گفت: وظیفه صدا‌و‌سیما در مرحله اول تأمین منافع مردم است.

خبرگزاری فارس: دولت نسبت به حفظ حرمت‌ها توجه کند/وظیفه صدا‌و‌سیما تأمین منافع مردم است

 

 

به گزارش پیارم حاجی آباد به نقل از خبرگزاری فارس ,سید مهدی هاشمی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگوبا اشاره به هجمه‌های برخی دولتی‌ها علیه رسانه ملی گفت: بهتر است دولت نسبت به حفظ حریم‌ها و حرمت‌ها توجه داشته باشد و اگر هم مشکلی وجود دارد از رسانه‌ای کردن آن پرهیز کرده و در جلسات کاری آنها را حل‌ و‌ فصل کنند.

وی افزود: بهتر است که اگر مشکلی هم وجود دارد ما بین رئیس‌جمهور و رئیس صدا‌و‌سیما حل و فصل شود چرا که برخی اظهارات مشاوران با اصول و مبانی ناسازگار بوده و موجب خدشه‌دار شدن امنیت ملی کشورمان می‌شود و بهتر است تا دولت مشاوران و مدیران خود را نسبت به این امر مطلع کند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس اظهار داشت: همه ما اعم از دولت و صدا‌و‌سیما یک مجموعه واحد هستیم و اظهاراتی همچون مواضع دولت در قبال رسانه ملی در واقع به مثابه سوراخ کردن کشتی‌است که همه ما با هم در آن نشسته‌ایم و در نتیجه همه ما متضرر می‌شویم.

هاشمی در پایان خاطرنشان کرد: وظیفه صدا‌و‌سیما در مرحله اول تأمین منافع مردم است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=11152

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.