تیم فوتبال شالکه در خانه توسط کهکشانی‌های رئال مادرید گلباران شد.     به گزارش پیارم حاجی آباد به نقل از خبرگزاری فارس، در آخرین شب از دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، دو دیدار به طور همزمان از ساعت ۲۳:۱۵ برگزار شد که در مهم‌ترین مسابقه تیم فوتبال گالاتاسرای در ورزشگاه خانگی خود ...

تیم فوتبال شالکه در خانه توسط کهکشانی‌های رئال مادرید گلباران شد.

خبرگزاری فارس: گلباران شالکه توسط کهکشانی‌های مادرید/ تساوی گالاتاسرای و چلسی در استانبول

 

 

به گزارش پیارم حاجی آباد به نقل از خبرگزاری فارس، در آخرین شب از دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، دو دیدار به طور همزمان از ساعت ۲۳:۱۵ برگزار شد که در مهم‌ترین مسابقه تیم فوتبال گالاتاسرای در ورزشگاه خانگی خود ترک تلکام آرنا در شهر استانبول پذیرای چلسی انگلیس و شاگردان خوزه مورینیو بود که این دیدار در نهایت با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

فرناندو تورس در دقیقه ۹ برای چلسی گلزنی کرد و چجو مدافع پیش‌تاخته گالا در دقیقه ۶۵ بازی را به تساوی کشاند.

گالاتاسرای در گروه دوم این رقابت‌ها پس از تیم رئال مادرید و با شکست یوونتوس به عنوان تیم دوم به مرحله یک هشتم نهایی راه یافته بود و چلسی در گروه پنجم این رقابت‌ها بالاتر از شالکه به عنوان تیم نخست راهی مرحله حذفی شده بود.

دیگر تیم‌های صعود کرده گروه‌های دوم و پنجم نیز شب گذشته به مصاف هم رفتند، جایی که شالکه در ورزشگاه خانگی خود ولتینس آرنا از رئال مادرید و شاگردان کارلو آنچلوتی پذیرایی می‌کرد.

این مسابقه در نهایت با نتیجه پرگل ۶ بر یک به سود کهکشانی‌های رئال مادرید به پایان رسید و ژرمن‌های آبی‌پوش در گلزن کرشن گلباران شدند.

در این دیدار گرت بیل در دقایق ۲۱ و ۶۹، بنزما در دقایق ۱۳ و ۵۷ و کریستیانو رونالدو در دقیقه ۵۲ و ۸۹ برای رئال گلزنی کردند تا رئال مادرید در همان بازی رفت کار را تمام کرده و از هم‌اکنون خود را در یک چهارم نهایی این جام ببیند. تک گل شالکه را نیز هونتلار در دقیقه ۹۰ وارد دروازه رئال کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=11147

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.