رئیس مرکز توسعه روستایی و مناطق محروم کشور گفت:اقتصاد مقاومتی محدودیت نیست اقتصاد مقاومتی تولید و توسعه استٰ بحث توسعه نیازهای کشور در داخل کشور است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی  پیارم حاجی آبادٰٰ؛ عباس پور هاشمی در جمع مسئولین و مردم شهرستان حاجی آباد اظهار داشت: ما امروز در کشورو امنیت ، عزت، استقلال داریم  و ...

رئیس مرکز توسعه روستایی و مناطق محروم کشور گفت:اقتصاد مقاومتی محدودیت نیست اقتصاد مقاومتی تولید و توسعه استٰ بحث توسعه نیازهای کشور در داخل کشور است.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی  پیارم حاجی آبادٰٰ؛ عباس پور هاشمی در جمع مسئولین و مردم شهرستان حاجی آباد اظهار داشت: ما امروز در کشورو امنیت ، عزت، استقلال داریم  و خودمان تصمیم می گیریم  و همه اینها مدیون رهنمودهای امام خامنه و رهبر عزیزمان و شهدا و ایثارگران هستیم وظیفه ی ما بسیار سنگین است.

پور هاشمی ، یکی از عوامل مهم پیروزی در جنگ مردم بودند و ما هر جایی که هستیم و به هر جایی که برسیم باید مدیون ایثارگران و شهیدان هستیم.

پور هاشمی یاد آور شد:آقای دکتر روحانی خیلی علاقه مند بودند که به همه ی شهرستان ها سفری داشته باشند  و برای ریئس جمهور این امکان مقدور نبود حضور پیدا کنند و برای همین در شهرستان های مختلف نمایندگانی را فرستادند.

وی در ادامه بیان داشت:اولین وظیفه ی من ابلاغ سلام آقای ریئس جمهور جناب دکتر روحانی خدمت شما مردم خوب شهرستان حاجی آباد و اگر مشکلات و صحبت هایی هست ما انشالله جمع بندی بکنیم و خدمتشان تقدیم بکنیم.

پور هاشمی بیان داشت: محدودیت هایی در کشور هست بخاطر مسائلی که استکبارجهانی برای ما فراهم کرده و برای اینکه ما پای استقلال مان بایستیم باید هزینه می کردیم و مردم صبور ما قبول کردند و مقاومت کردند و انشالله تدبیری که دولت تدبیر و امید دارد بتوانیم مسائل و مشکلات پشت سر بگذاریم.

وی در ادامه با اشاره به سخن مقام معظم رهبری دو موضوع را تاکید کردند،  یکی بخش سیاسی بود که ۲۴ خردادماه مردم با حضورشان پای صندق های رای و با فرمان آقا این موضوع تحقق یافت چند شعار اصلی این دولت یکی قانون مداری که مستلزم هماهنگی و اتحاد و با هم بودن  می باشد و دومین شعار اصلی ریئس جمهور اعتدال بود و که برای  اعتدال باید در کنار هم باشیم همان طور که در دفاع مقدس و جنگ تحمیلی و همراه هم بودیم,همراه هم باشیم پای توسعه کشورمان همه باستیم، و دیگری اقتصاد مقاومتی محدودیت نیست اقتصاد مقاومتی تولید و توسعه است و بحث توسعه نیازهای کشور در داخل کشور است ما باید اقتصاد خود را تصحیح بکنیم و توسعه بدهیم و بتوانیم مسائل مان دنبال بکنیم و همه باید در این زمینه کار بکنیم

وی در ادامه افزود: من به عنوان نماینده در استان هرمزگان ماموریتم در بخش روستایی است و همان طور که اشاره شد طی صحبت های فرماندار و بقیه ی مسئولین زیر ساخت های روستایی کمی پایین است.

وی ادامه داد: ما سال ۱۳۵۸ فقط ۲۰۰کیلومتر جاده آسفالته داشتیم اما امروز ۱۲۰ هزار جاده روستایی آسفالت هستند وما باید شبکه های آب رسانی را بهداشتی را بیشتر تر بکنیم و من خدمت فرماندار و عزیزان هم عرض کردم یکی روستایی باید در روستا امنیت داشته باشد و ما در دولت جدید همه ی روستاها را تحت یک بیمه مشخص قرار دادیم و یک روستایی با۲۰ هزار تومان می تواند زندگی خود را بیمه کند و هزینه های درمان کاهش یافته است.

وی در ادامه تصریح کرد: در بخش برق در سالهای قبل از انقلاب ما تنها تعدادی کمی از روستاها برق داشتند الحمدالله الان روستاها ی دارای ۲۰ خانوار به بالای ما برق دارند، در بخش آب تعدادی کمی آب سالم و بهداشتی داشتند اما اکنون اوضاع بهتر شده است و امیدواریم با شرایط جدیدی که اتفاق افتاده و کمک مجلس و دولت در سالهای آینده مناطق روستایی در اولویت قرار بگیرند.

عباس پور هاشمی افزود: قرار است یک پایگاه اختصاصی روستایی برای مشکلات روستایی فراهم کنیم  و روستاهای بالای ۵۰۰ خانوار باید صندوق قرض الحسنه و پست بانک داشته باشند و هر کس در این صندوق سرمایه گذاری کند در برابرمی تواند وام دریافت کند.

فرماندار شهرستان حاجی آباد ضمن خوش آمد گویی و گزارشی از مسائل و مشکلات مناطق روستایی شهرستان حاجی آباد رئیس مرکز توسعه روستایی و مناطق محروم کشور ارائه دادند.

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=11139

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.