مدیرعامل شرکت مهندسی پصاکو گفت: بومی سازی تجهیزات و موفقیت در نصب و راه‌اندازی افتخاری است که در خدمت صنعت فولاد کشور باشیم.     به گزارش پیارم حاجی آباد به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، امین موسوی صبح امروز در حاشیه نمایشگاه سمپوزیوم فولاد در باب اهمیت برگزاری این سمپوزیوم اظهار داشت: آشنایی با کارفرمایان حوزه صنعت، ...

مدیرعامل شرکت مهندسی پصاکو گفت: بومی سازی تجهیزات و موفقیت در نصب و راه‌اندازی افتخاری است که در خدمت صنعت فولاد کشور باشیم.

خبرگزاری فارس: افزایش  تولیدات داخلی با حمایت  بخش خصوصی و دولتی


 

 

به گزارش پیارم حاجی آباد به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، امین موسوی صبح امروز در حاشیه نمایشگاه سمپوزیوم فولاد در باب اهمیت برگزاری این سمپوزیوم اظهار داشت: آشنایی با کارفرمایان حوزه صنعت، شنیدن نقطه نظرات و راهکار برای برنامه‌های آینده می‌تواند در پیشبرد صنعت فولاد مؤثر باشد.

وی افزود: برگزاری سمپوزیوم فولاد در سال‌های اخیر نتایج خوبی داشته و با رویکردی که دولت جدید دارد امیدوارم سمپوزیوم فولاد به وضعیت مطلوبتری برسد.برگزاری این سمپوزیوم به میزبانی فولاد هرمزگان به عنوان یکی از قطب های صنعت فولاد ایده خوبی بود و تاکنون فولاد هرمزگان با توجه به قدمت کم، عملکرد خوبی داشته است.

مدیرعامل شرکت مهندسی پصاکو اظهار داشت: عقیده ما بر این است که با تکیه بر مهندسین داخلی می‌توان بهترین تولیدات را داشته باشیم. حمایت‌های بخش خصوصی و دولتی می‌تواند به روند تولیدات داخلی سرعت و افزایش دهد.

همچنین حمایت‌های دولت برای سرمایه‌گذاری‌های خارج از کشور باعث رونق بیش از پیش صنعت کشور خواهد بود.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=11135

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.