وزیر بهداشت گفت: به منظور تامین نیروی انسانی در مناطق محروم و ادامه تحصیل جوانان در رشته‌های مورد نیاز در حوزه سلامت، مجتمع آموزش عالی سلامت در بشاگرد در دولت یازدهم راه‌اندازی خواهد شد.     به گزارش پیارم حاجی آباد به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، دکتر سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی پیش از ظهر امروز طی نشستی ...

وزیر بهداشت گفت: به منظور تامین نیروی انسانی در مناطق محروم و ادامه تحصیل جوانان در رشته‌های مورد نیاز در حوزه سلامت، مجتمع آموزش عالی سلامت در بشاگرد در دولت یازدهم راه‌اندازی خواهد شد.

خبرگزاری فارس: راه‌اندازی مجتمع آموزش عالی سلامت در شهرستان بشاگرد

 

 

به گزارش پیارم حاجی آباد به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، دکتر سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی پیش از ظهر امروز طی نشستی خبری اظهار داشت: در این سفر با بررسی ویژه مشکلاتی که در حوزه بهداشت و درمان وجود دارد، گزارشی از بازدید از منطقه بشاگرد و مشکلات بهداشت و درمان این شهرستان در نخستین جلسه هیئت دولت ارائه خواهد شد.

وی با توجه به ارتقای شاخص‌های بهداشت و درمان در مناطق محروم و کمتر برخوردار تصریح کرد: یکی از سیاست‌های پیش روی دولت تدبیر و امید توسعه و کمک به بخش بهداشت و درمان این مناطق در راستای بهره‌مندی هر چه بیشتر مردم از خدمات سلامت است.

وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش جمعیت، این مناطق نیازمند توجه بیشتر در زمینه ارائه خدمات بهداشت و درمان است، به همین منظور دولت نگاه ویژه‌ای به این بخش خواهد داشت و در خصوص استقرار متخصصین و افزایش خانه‌های بهداشت و امکانات بهداشتی برنامه‌ریزی‌های لازم صورت می‌گیرد.

قاضی‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: به منظور تامین نیروی انسانی در مناطق محروم و ادامه تحصیل جوانان در رشته‌های مورد نیاز در حوزه سلامت، مجتمع آموزش عالی سلامت در شهرستان بشاگرد در دولت یازدهم راه‌اندازی خواهد شد.

وی افزود: با توجه به حضور جوانان با استعداد و با انگیزه در شهرستان بشاگرد در صدد خواهیم بود با توسعه زیرساخت‌ها مجتمع آموزش عالی سلامت در این شهرستان راه‌اندازی شود.

قاضی‌زاده ادامه داد: با راه‌اندازی این مجتمع در آینده‌ای نزدیک جوانان این منطقه و شهرستان‌های همجوار می‌توانند در برخی از رشته‌های مورد نیاز ادامه تحصیل دهند و در همان شهرستان به مردم خدمت نمایند.

هاشمی با اشاره به اینکه جمعیت این شهرستان افزایش یافته است، یادآور شد: با توجه به افزایش جمعیت ارایه خدمات بهداشتی درمانی در این شهرستان نیز افزایش خواهد یافت و افزایش خانه‌های بهداشت، مرکز بهداشتی درمانی و حضور متخصص در بیمارستان از برنامه‌های پیش روی حوزه سلامت در شهرستان بشاگرد خواهد بود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=11134

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.