نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی از تقدیم تحقیق و تفحص از عملکرد سهام عدالت با ۱۵ امضاء به هیأت رئیسه مجلس خبر داد.     به گزارش پیارم حاجی آباد به نقل از خبرنگار حوزه پارلمانی خبرگزاری فارس، محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی از تقدیم تحقیق و تفحص از عملکرد سهام عدالت ...

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی از تقدیم تحقیق و تفحص از عملکرد سهام عدالت با ۱۵ امضاء به هیأت رئیسه مجلس خبر داد.

خبرگزاری فارس: تقدیم تحقیق و تفحص از سهام عدالت به هیأت رئیسه مجلس/ اسامی متقاضیان و متن طرح

 

 

به گزارش پیارم حاجی آباد به نقل از خبرنگار حوزه پارلمانی خبرگزاری فارس، محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی از تقدیم تحقیق و تفحص از عملکرد سهام عدالت با ۱۵ امضا به هیأت رئیسه مجلس خبر داد.

در شرح این تحقیق و تفحص آمده است: با توجه به شرایط خاص سهام عدالت و جایگاه آن در حوزه‌های اقتصادی و نیز اجتماعی وضعیت فعلی سهام عدالت و عملکرد آن در بخش‌های مختلف از ابهامات جدی برخوردار است. بر این اساس محورهای مختلف این تحقیق و تفحص به شرح زیر می‌باشد:

الف- نحوه انتخاب اعضای هیأت مدیره شرکت‌های مشمول سهام عدالت ۶۴شرکت چگونه ارزیابی می‌شود.

ب- میزان پرداخت‌های مختلف به اعضا و هیأت مدیره و مدیران عامل شرکت‌های تعاونی شهرستانی چه میزان بوده و بر چه اساسی انجام می‌شود.

ج- نحوه انتخاب هیأت مدیره‌های شرکت‌های تعاونی، استانی بر اساس چه ضابطه‌ای انجام می‌شود.

د- انجام فعالیت‌های اقتصادی تعاونی‌های استان براساس چه ضوابطی انجام می‌شود؟

سوال اصلی این تقاضای تحقیق و تفحص نیز «عملکرد فعلی سهام عدالت چگونه می‌باشد» است.

سوال فرعی تحقیق و تفحص: هزینه و درآمد تعاونی‌های سهام عدالت چگونه مدیریت می‌شود؟

۲ نحوه انتخاب اعضای هیأت مدیره شرکت‌های سهام عدالت و تعاونی‌های شهرستانی و نحوه پرداخت‌های آنها چگونه می‌باشد. عملکردهای مناسبت‌های اقتصادی شرکت های تعاونی سهام عدالت شهرستانی براساس چه دستورالعملی است و چگونه می‌باشد؟

به گزارش فارس، اسامی ۱۵ نماینده‌ متقاضی تحقیق و تفحص از سهام عدالت به این شرح است: بهروز نعمتی، رضا عبدالهی، محمدرضا پورابراهیمی، محمدحسین میرمحمدی، محمدرضا خان‌محمدی، عیسی امامی، محسن سلامی، قاسم عزیزی، رحیم زارع، حمیدرضا فولادگر، علیرضا منظری توکلی، رضا عبداللهی، سعید زمانیان،  محمد حسن‌نژاد و ابوالقاسم خسروی علیرضا خسروی.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=11131

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.