رئیس بنیاد پژوهشی تاریخ انقلاب اسلامی با بیان اینکه خوی فرهنگ شاهنشاهی در برخی منسوبین دولت وجود دارد گفت: افرادی که به دنبال تضعیف نقش رسانه ملی هستند باید با اصلاح شیوه رفتار خود به نهادهای موجود در کشور احترام بگذارند.     به گزارش پیارم حاجی آباد به نقل از فارس ,حجت‌الاسلام و المسلمین ...

رئیس بنیاد پژوهشی تاریخ انقلاب اسلامی با بیان اینکه خوی فرهنگ شاهنشاهی در برخی منسوبین دولت وجود دارد گفت: افرادی که به دنبال تضعیف نقش رسانه ملی هستند باید با اصلاح شیوه رفتار خود به نهادهای موجود در کشور احترام بگذارند.

خبرگزاری فارس: خوی فرهنگ شاهنشاهی در برخی منسوبین دولت وجود دارد/ انتقاد سازنده دلیل حیات دولت

 

 

به گزارش پیارم حاجی آباد به نقل از فارس ,حجت‌الاسلام و المسلمین سید حمید روحانی رئیس بنیاد تاریخ انقلاب اسلامی در گفت‌وگو، با اشاره به برخی هجمه‌های نزدیکان دولت به رسانه ملی گفت: خوی فرهنگ شاهنشاهی در برخی منسوبین رئیس جمهور هنوز وجود دارد که نمی‌خواهند به انتقادات و نظارت صدا و سیما توجهی کنند.

وی با اشاره به سابقه موضع گیری و جبهه گرفتن علیه منتقدان در رژیم شاه، ادامه داد: رژیم شاه نیز با ایجاد فضای خفقان سعی می‌کرد هیچ صدای مخالفی بلند نشود و تنها می‌خواست تعریف‌های دیگران را بشنود. در این رژیم کسی که حرف می‌زد محکوم بود و باید همه چیز به صورت نمایشی در اختیار دربار قرار می‌گرفت.

روحانی با بیان اینکه انتقاد سازنده دلیل حیات دولت است، اضافه کرد: اگر انتقاد سازنده و سالم نباشد دیکتاتوری ایجاد می‌شود اما یکی از پیام‌های انقلاب، آزادی بیان است و کسی حق ندارد وظیفه ذاتی صدا و سیما را زیر سوال ببرد.

وی تصریح کرد : احتمالاً کسانی که امروز مسوولیت دارند می‌خواهند تنها با تعریف و تمجید دیگران کار کنند که باید بدانند هیچ حقی برای از بین بردن وظیفه صدا و سیما ندارند. همچنین افرادی که به دنبال تضعیف نقش رسانه ملی هستند باید با اصلاح شیوه رفتار خود به نهادهای موجود در کشور احترام بگذارند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=11129

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.