عضو حزب موتلفه اسلامی گفت: برای اینکه سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به سرنوشت شعارهای مبارزه با فساد دچار نشود، باید تمام قوای سه‌گانه با یکدیگر هماهنگ عمل کنند.     به گزارش پیارم حاجی آباد به نقل از فارس ,جواد آرین منش عضو حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو ، با اشاره به ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از ...

عضو حزب موتلفه اسلامی گفت: برای اینکه سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به سرنوشت شعارهای مبارزه با فساد دچار نشود، باید تمام قوای سه‌گانه با یکدیگر هماهنگ عمل کنند.

خبرگزاری فارس: هماهنگی سه قوه راهکار اجرایی شدن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی/ رئیس جمهور توپ را به زمین معاون اول می‌اندازد

 

 

به گزارش پیارم حاجی آباد به نقل از فارس ,جواد آرین منش عضو حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو ، با اشاره به ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب به سران سه قوه کشور، اظهار داشت: ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از سوی رهبری انقلاب تکلیف بخش‌های دولتی و عمومی در جهت تحقق و استقرار اقتصاد مقاومتی و حرکت هماهنگ قوای کشور را مشخص کرده است و هیچ درنگی پذیرفته نیست.

نماینده دوره هفتم و هشتم مجلس ادامه داد: برای اینکه اقتصاد مقاومتی به سرنوشت شعارهای مبارزه با فساد دچار نشود باید نگاه خود را به درون کشور متمرکز کنیم. کشوری که امروز سردمدار استقلال سیاسی در دنیا است باید به استقلال کامل اقتصادی برسد و این امر تنها با اتکا به نیروهای موجود در داخل کشور ممکن است.

آرین منش با بیان اینکه ورود رهبر انقلاب به این عرصه نشان از اهمیت فراوان پیگیری اقتصاد مقاومتی دارد، بیان کرد: قوه مقننه باید اصلاح قوانین و رفع خلاء‌های قانونی را در نظر بگیرد و قوه قضائیه باید با سوء استفاده کنندگان و کاسبان تحریم برخورد جدی کند. همچنین دولت باید با حمایت از تولید و اجرای قانون اصل ۴۴ به نقش اصلی خود یعنی اجرای صحیح سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بپردازد.

وی افزود: تعریف اقتصاد مقاومتی، وجود ریاضت نیست بلکه اتخاذ تصمیم‌های درست در رسیدن به خودکفایی است و باید به این تعریف برسیم که مقاومت در برابر شوک‌های بیرونی اقتصاد و تحریم با موضوع ریاضت کشیدن متفاوت است.

عضو حزب موتلفه اسلامی لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی و دچار نشدن به سرنوشت مبارزه با شعارهای مبارزه با فساد را هماهنگی سران قوا بیان کرد و تصریح کرد: متاسفانه رئیس جمهور توپ را به زمین معاون اول می‌اندازد و یا در سایر بخش‌ها شاهد ناهماهنگی هستیم، لازم است تمام مسئولین به این مسئله توجه کنند که انداختن توپ در زمین دیگران هنر نیست و باید هماهنگ عمل کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=11120

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.