سرپرست دادگاه‌های کیفری استان تهران آخرین جزئیات پرونده اختلاس از بیمه ایران را تشریح کرد. Tweet   به گزارش پیارم حاجی آباد به نقل از فارس ,محسن افتخاری در گفت‌وگو  اظهار داشت: هنوز زمان ابلاغ احکام متهمان پرونده اختلاس از بیمه ایران منقضی نشده است. وی با اشاره به اینکه تعداد متهمان این پرونده زیاد بوده است، گفت: ...

سرپرست دادگاه‌های کیفری استان تهران آخرین جزئیات پرونده اختلاس از بیمه ایران را تشریح کرد.

خبرگزاری فارس: آخرین جزئیات پرونده اختلاس از بیمه ایران و استانداری تهران

 

به گزارش پیارم حاجی آباد به نقل از فارس ,محسن افتخاری در گفت‌وگو  اظهار داشت: هنوز زمان ابلاغ احکام متهمان پرونده اختلاس از بیمه ایران منقضی نشده است.

وی با اشاره به اینکه تعداد متهمان این پرونده زیاد بوده است، گفت: برخی از احکام ابلاغ شده و برخی دیگر هنوز ابلاغ نشده، ضمن اینکه یک سری از احکام نیز برگشت خورده است.

سرپرست دادگاه‌های کیفری استان تهران تصریح کرد: برای هرکدام از متهمان به صورت مستقل دادنامه‌ای فرستاده می‌شود و بعد ابلاغ صورت می‌گیرد و نسخه دوم ابلاغیه برگشت داده می‌شود.

افتخاری تأکید کرد: متهمان پس از ابلاغ حکم ظرف مدت ۲۰ روز فرصت دارند تا به حکم صادره اعتراض کنند اما از آنجایی که تعداد متهمان و وضعیت مکانی هر کدام از آن‌ها متفاوت است، نمی‌توان زمان دقیقی را برای رسیدن به نتیجه نهایی اعلام کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در مجموع تا آخر امسال بحث تشریفات ابلاغ‌ها ادامه دارد و احتمالاً اوایل سال آینده وضعیت نهایی پرونده و حکم قطعی متهمان مشخص می‌شود

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=11119

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.