فرماندار بویین زهرا خواستار تسریع در بازسازی فوری گلزارهای شهدای شهرستان بویین زهرا و پرداخت مطالبات ایثارگران بویین زهرایی شد.   به گزارش  پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین احد احمدی امروز در جلسه بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین زهرا خواستار تسریع در بازسازی گلزارهای نیمه‌تمام و نوسازی نشده ...

فرماندار بویین زهرا خواستار تسریع در بازسازی فوری گلزارهای شهدای شهرستان بویین زهرا و پرداخت مطالبات ایثارگران بویین زهرایی شد.

خبرگزاری فارس: بازسازی فوری گلزارهای شهدای بویین زهرا

 

به گزارش  پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین احد احمدی امروز در جلسه بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین زهرا خواستار تسریع در بازسازی گلزارهای نیمه‌تمام و نوسازی نشده نواحی و بخش‌های مختلف شهرستان بویین زهرا شد.

فرماندار شهرستان بویین زهرا به ضرورت پرداخت مطالبات ایثارگران بویین زهرایی اشاره کرد و افزود: احیای مطالبات ایثارگران به عنوان یک حقوق مستمر باید دنبال شده و ادامه یابد.

احمدی بیان کرد: همنچین طرح جامع ایثارگران باید با همت مسئولان جامه عمل پوشانده شود تا ایثارگران از مزایای پیش‌بینی شده در طرح مذکور استفاده کنند.

وی با بیان اینکه آزادی و استقلال کنونی کشور از برکات جانفشانی‌ها و فداکاری‌های شهدا و ایثارگران است، تصریح کرد: جمهوری اسلامی تا به امروز از برکت خون‌های پاک و مطهر شهدا کج‌راهه‌ها و فتنه‌های بی‌شماری را خنثی کرده است و دشمنان نیز در دست‌یابی به اهداف خویش ناکام مانده‌اند.

احمدی ادامه داد: تلاش مجموعه بنیاد شهید جزو اعمال صالح در کارنامه معنوی افراد با عنوان کارهای صالح همچنان جاودانه مانده و زمینه رستگاری و رضایت‌‌مندی خانواده‌های معظم و معزز شاهد و ایثارگر را فراهم می‌کند.

فرماندار بویین زهرا با اشاره به لزوم قدرشناسی از خاندان ایثارگر خواستار اهتمام لازم مسئولان برای سرکشی و دلجویی‌های مستمر از مشکلات و درد و رنج‌های خانواده شاهد و ایثارگر شهرستان بویین زهرا شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=7576

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.