هافبک آلمانی و جدید آرسنال اعلام کرد باید قدم بعدی دوران فوتبال خود را برمی‌داشته است.   به گزارش  پیارم به نقل از خبرگزاری فارس، مسعود اوزیل پس از شرکت در نخستین جلسه تمرینی باشگاه آرسنال در کنفرانسی خبری شرکت کرد. هافبک پیشین رئال مادرید اعلام کرد از اینکه به آرسنال پیوسته به خودش افتخار می‌کند ...

هافبک آلمانی و جدید آرسنال اعلام کرد باید قدم بعدی دوران فوتبال خود را برمی‌داشته است.

خبرگزاری فارس: اوزیل: باید قدم بعدی دوران فوتبالم را برمی‌داشتم

 

به گزارش  پیارم به نقل از خبرگزاری فارس، مسعود اوزیل پس از شرکت در نخستین جلسه تمرینی باشگاه آرسنال در کنفرانسی خبری شرکت کرد.

هافبک پیشین رئال مادرید اعلام کرد از اینکه به آرسنال پیوسته به خودش افتخار می‌کند و از لوکاس پودولسکی و پر مرتساکر، دو هم‌تیمی آلمانی خود در این تیم به عنوان کسانی نام برد که نقشی اساسی در آمدن او به شمال لندن داشته‌‌اند.

«احساس بسیار خوبی دارم. همه چیز در اینجا خوب است. می‌دانم که این تیم پیشرفت خواهد کرد و من هم از اینکه عضوی از آن هستم به خودم می‌بالم. از پودولسکی و مرتساکر در مورد آرسنال سوال کردم و همواره چیزهای مثبتی شنیدم. دوران خوبی هم در رئال مادرید داشتم اما مجبور بودم رو به جلو حرکت کنم و قدم بعدی دوران فوتبالم را بردارم. اکنون در قدرتمندترین لیگ فوتبال دنیا حضور دارم.»

آرسنال هشت سال است که نتوانسته هیچ جامی را فتح کند. اوزیل در مورد پایان دادن به این قحطی جام گفت: بدون شک می‌توانیم برای رسیدن به عنوان قهرمانی در لیگ بجنگیم. آرسنال یکی از بزرگترین باشگاه‌های فوتبال است. دیدارهای زیادی از لیگ انگلیس را تماشا کرده‌ام. بازی‌ها خیلی فیزیکی برگزار می‌شوند. خیلی از بازیکنان جوان به این لیگ می‌آیند و به بهترین بازیکنان فوتبال جهان بدل می‌شوند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=7575

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.