مردی روز گذشته قصد داشت همسرش را که کارمند تامین اجتماعی بود، به قتل برساند که خوشبختانه با دخالت رئیس کلانتری از یک جنایت خونین در پایتخت جلوگیری شد به گزارش  پیارم به نقل از خبرنگارهرمز،مردی که کارمند سازمان تامین اجتماعی شعبه کرج می‌باشد، ظهر روز گذشته مقارن ساعت ۱۳ با در دست داشتن چاقو ...

مردی روز گذشته قصد داشت همسرش را که کارمند تامین اجتماعی بود، به قتل برساند که خوشبختانه با دخالت رئیس کلانتری از یک جنایت خونین در پایتخت جلوگیری شد

به گزارش  پیارم به نقل از خبرنگارهرمز،مردی که کارمند سازمان تامین اجتماعی شعبه کرج می‌باشد، ظهر روز گذشته مقارن ساعت ۱۳ با در دست داشتن چاقو و ظرفی که ادعا می‌کرد داخلش اسید است وارد اتاق همسرش که از کارمندان سازمان تامین اجتماعی است در طبقه پنجم ساختمان تامین اجتماعی مرکزی می‌شود.

سپس درب اتاق را با وسایل داخل اتاق بسته و همسرش را محبوس می‌کند و با صدای بلند شروع به فحاشی کرده و با ضرب و شتم هسرش را تهدید به قتل می‌کند.

سریعا این موضوع از طریق سامانه ۱۱۰ به کلانتری ستارخان اعلام می‌شود و به دلیل حساسیت موضوع رئیس کلانتری ستارخان شخصا به محل حضور پیدا کرده و در حالی که زن از درد جیغ می‌کشید، متهم را با علم پلیسی دعوت به آرامش می‌کند، ولی بازهم متهم دست بردار نبود و قصد کشتن همسرش را داشت.

رئیس کلانتری ستارخان گفت: هرچه تلاش کردم تا این مرد را که نامش محمد بود از کشتن همسرش به نام پروین منصرف کنم، بی‌فایده بود.

سرهنگ امیرحسین رضایی ادامه داد: در نهایت مجبور شدم از پشت با شکستن شیشه وارد اتاق شوم و این مرد روانی با دیدن من چاقو را به سمتم پرتاب کرد که خوشبختانه به دلیل آمادگی که داشتم آسیب ندیدم و در یک درگیری کوتاه موفق شدم متهم را دستگیر و زن را از مرگ حتمی نجات دهم.

بنا بر گزارش ؛ این زن و شوهر به دلیل جراحات وارده در حال حاضر در بیمارستان بستری هستند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=7570

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.