پرچم متبرک به حرم رضوی سوار بر دستان خادمین آستان قدس ، وارد امامزاده سید مظفر موسی بن جعفر شد .   به گزارش پیارم به نقل از  سرویس فرهنگی – هنری هرمز ؛ دو برادر بودند، دو هم‌راز و ‌همراه. دو کبوتر که بال به بال نسیم، پرواز می‌کردند و جز کوی دیدار دوست، ...

پرچم متبرک به حرم رضوی سوار بر دستان خادمین آستان قدس ، وارد امامزاده سید مظفر موسی بن جعفر شد .

 

به گزارش پیارم به نقل از  سرویس فرهنگی – هنری هرمز ؛ دو برادر بودند، دو هم‌راز و ‌همراه. دو کبوتر که بال به بال نسیم، پرواز می‌کردند و جز کوی دیدار دوست، آن‌ها را قانع نمی‌کرد.
اما یکی در خراسان ماند تا آنجا دلبری کند و دیگری به جنوب آمد تا در میان هیاهوی انسان‌ها، عاشقان و دلسوختگان از هر سوی این شهر خود را به آستان شریفش برسند و در محضر او عقده گشایی می‌کنند و در خلوت سکوتشان به تماشای این مزار نورانی بنشینند.
امامزاده سید مظفر علیه الاسلام که در شهر بندرعباس واقع شده برادر علی بن موسی الرضا علیه السلام است.
صبح امروز خادمین امام مهربانی ها با پرچم متبرک به بارگاه آن حضرت ، وارد امامزاده سید مظفر شدند تا بیش از پیش برادر را در حسرت دیدار خادمین و پرچم برادرش نگذرانند.
کسانیکه مراسم استقبال از این کاروان را به عهده داشتند ، هنرمندان و فیلم نامه نویسان جشنواره کودک و نوجوان رضوی بودند که همزمان با این مراسم فعالیت خود را در فرهنگسرای طوبی بندرعباس آغاز کرده است .
نیم ساعتی بود که در انتظار رسیدن کاروان بودند ، هنرمندان را می گویم .

phpThumb generated thumbnailjpg 614x300 300x146 مهمانی پرچم امام رضا در حرم برادر بزرگوارشان

تا رسیدند همه صف کشیدند برای پیشواز و خیر مقدم گویی . خادمین به همراه هنرمندان رضا رضا گویان وارد صحن مقدس امامزاده سید مظفر شدند . پرچم را نزدیک ضریح برده و زیارت کردند .
بعد از آن هم هنرمندان یکی یکی خود را به پرچم متبرک ، تبرک کردند و رفتند . یکی از خادمین هم مدیحه و شعری در وصف امام هشتم و خواهر ایشان حضرت معصومه (سلام الله علیها ) خواندند و بر درجه نورانیت فضای صحن امامزاده افزودند .

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=7569

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.