رئیس‌جمهور بر اهمیت اجلاس شانگهای در شرایط حساس منطقه‌ای تأکید کرد. به گزارش پیارم به نقل از  خبرنگارهرمز، حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهور پیش از عزیمت به قرقیزستان به‌منظور شرکت در اجلاس شانگهای در گفت‌وگو با خبرنگاران، بر اهمیت اجلاس شانگهای در شرایط حساس منطقه‌ای تأکید کرد. روحانی دراین‌باره گفت: به‌دعوت رسمی رئیس جمهور ...

رئیس‌جمهور بر اهمیت اجلاس شانگهای در شرایط حساس منطقه‌ای تأکید کرد.

به گزارش پیارم به نقل از  خبرنگارهرمز، حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهور پیش از عزیمت به قرقیزستان به‌منظور شرکت در اجلاس شانگهای در گفت‌وگو با خبرنگاران، بر اهمیت اجلاس شانگهای در شرایط حساس منطقه‌ای تأکید کرد.

روحانی دراین‌باره گفت: به‌دعوت رسمی رئیس جمهور قرقیزستان عازم بیشکک می‌شوم و در حاشیه اجلاس شانگهای با رؤسای جمهور روسیه و چین و مقامات سایر کشورها دیدار و گفت‌وگو خواهم کرد.

وی اظهار داشت: روسیه و چین که هم عضو شورای امنیت سازمان ملل و هم عضو سازمان همکاری شانگهای هستند می‌توانند در مسائل مهم بین المللی نقش تأثیرگذار داشته باشند.

رییس جمهور با بیان اینکه سازمان همکاری شانگهای سازمان بسیار مهم و منطقه‌ای است و جمهوری اسلامی ایران نیز عضو ناظر آن است، افزود: در اجلاس شانگهای مواضع جمهوری اسلامی ایران درباره مسائل مهم منطقه‌ای و بین‌المللی را تبیین خواهم کرد.

رییس جمهور ابراز امیدواری کرد این سفر به‌گونه‌ای باشد که منافع مردم ایران و ملت‌های منطقه بهتر از گذشته تبیین شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=7550

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.