معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش بشاگرد با بیان اینکه کانکس‌های جایگزین مدارس تخریبی در زلزله، تحویل این اداره نشده است، گفت: در حال حاضر تمامی کلاس‌های موجود در مدارس شهری و شبانه‌روزی‌های این شهرستان فاقد کولرگازی هستند.   به گزارش  پیارم به نقل از شبکه اطلاع رسانی هرمز، یعقوب دادعلی‌زاده سه‌شنبه شب در گفت‌وگویی مرتبط ...

معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش بشاگرد با بیان اینکه کانکس‌های جایگزین مدارس تخریبی در زلزله، تحویل این اداره نشده است، گفت: در حال حاضر تمامی کلاس‌های موجود در مدارس شهری و شبانه‌روزی‌های این شهرستان فاقد کولرگازی هستند.

13900728122526 PhotoA1 عدم تحویل کانکس‌های جایگزین برای مدارس تخریبی بشاگرد

 

به گزارش  پیارم به نقل از شبکه اطلاع رسانی هرمز، یعقوب دادعلی‌زاده سه‌شنبه شب در گفت‌وگویی مرتبط با آخرین وضعیت مدارس این شهرستان، اظهار داشت: بر اثر زلزله ۲۱ اردیبهشت ماه سال‌جاری، در بشاگرد ۱۲ مدرسه در لیست مدارس تخریبی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه تاکنون کار بازسازی این مدارس آغاز نشده است، گفت: طبق اطلاعات واصله مسئولان مربوطه قصد دارند پیرامون جبران فضاهای تخریبی در سال جدید، از کانکس استفاده کنند که تاکنون هیچ کانکسی به مدیریت آموزش و پرورش شهرستان تحویل نشده است.

این مسئول آموزشی، تعداد مدارس کانکسی در این شهرستان ( در حال حاضر) را هشت مورد عنوان کرد و گفت: این تعداد کانکس جایگزین مدارس کپری شده است و از مهم‌ترین مشکل این مدارس کانکسی تعبیه نشدن جا کولری در این سازه‌هاست که با توجه به گرمای هوای یکی از معایب عمده محسوب می‌شود.

معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش شهرستان بشاگرد در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به سئوالی مبنی بر وضعیت مدارس این شهرستان در باب سیستم‌های سرمایشی و خنک کننده، نیز افزود: طی سال جاری تعداد ۱۳۹ دستگاه کولر به آموزش و پرورش بشاگرد تحویل شده است، که در بین ۱۳۹ مدرسه توزیع شده است.

وی گفت: از آنجایی که بعضی از مدارس پنج کلاسه نیز هستند، ممکن است برخی از این گونه مدارس تنها یک و یا دو کولر داشته باشند که معمولا یکی از این کولرها به دفتر مدرسه اختصاص دارد.

به گفته دادعلی‌زاده، تمام مدارس شهری و شبانه‌روزی‌های بشاگرد در حال حاضر فاقد کولر در کلاس‌هایشان هستند.

وی همچنین در جواب سئوالی که آیا تمامی مدارس این شهرستان، انشعاب آب و برق دارند، گفت: تمامی مدارس برق دارند اما بالغ بر ۱۰۶ الی ۱۰۷ مدرسه فاقد کنتور برق هستند که برق آنها به صورت یکسره وصل شده است.

دادعلی‌زاده، تعداد مدارس شهرستان بشاگرد را ۱۵۴ مدرسه ابتدایی، ۲۳ مدرسه راهنمایی و ۱۱ مدرسه متوسطه اعلام کردند.

پیرامون سخنان این مسئول در باب وسائل و امکانات سرمایشی ذکر این نکته الزامی است که امر تجهیز و تامین امکانات مدارس پس از تحویل‌گیری آنها توسط آموزش و پرورش به عهده این ارگان است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=7540

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.