یکی از مسئولان اجرایی قرارگاه قرب کربلا از توزیع بیش از ۷۵۰ بسته فرهنگی و لوازم التحریر ویژه دانش آموزان منطقه بشاگرد استان هرمزگان خبر داد.   به گزارش پیارم به نقل از خبرنگار شبکه اطلاع رسانی هرمز، سالاروند با بیان این مطلب گفت: موسسه علی بن ابیطالب (ع) قرب کربلا به همت قرارگاه سازندگی ...

یکی از مسئولان اجرایی قرارگاه قرب کربلا از توزیع بیش از ۷۵۰ بسته فرهنگی و لوازم التحریر ویژه دانش آموزان منطقه بشاگرد استان هرمزگان خبر داد.

139150 635144880095978948 m توزیع بیش از ۷۵۰ بسته کمک آموزشی برای دانش آموزان بشاگردی

 

به گزارش پیارم به نقل از خبرنگار شبکه اطلاع رسانی هرمز، سالاروند با بیان این مطلب گفت: موسسه علی بن ابیطالب (ع) قرب کربلا به همت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء، در روزهای آینده اقدام به توزیع بسته های آموزشی و لوازم التحریر در مناطق شهرستان بشاگرد خواهد کرد.
وی افزود: طرح توزیع بسته های محتوایی از سال گذشته در منطقه بشاگرد اجرا شد که در مراحل قبل، بسته های بهداشتی و درمانی شامل لوازم کمک های اولیه و همچنین وسایل پیش نیاز بهداشت اولیه میان مردم این ناحیه توزیع شده است.
سالاروند تصریح کرد: در اسفند ماه سال گذشته نیز بسته های خدماتی شامل پوشاک و البسه میان مردم محروم شهرستان بشاگرد توزیع گردید که همراهی کمیته امداد استان هرمزگان و شهرستان بشاگرد در اجرای این طرح بسیار موثر بود.
وی خاطرنشان کرد: مدیران قرارگاه قرب کربلا تمام توان خود را در برچیدن چهره محرومیت از منطقه بشاگرد به صحنه اجرا آورده اند که به لطف خدا تا کنون در این زمینه پیشرفتهای بسیاری به وجود آمده است.
سالاروند بسته های کمک آموزشی را شامل کیف، دفتر و لوازم التحریر شمرد و افزود: بسته های کمک آموزشی ویژه دانش آموزان مقاطع دبستان و راهنمایی است که طرح اهداء با حضور مسئولان اجرایی در چندین روستای محروم شهرستان بشاگرد اجرا می شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=7538

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.