مسئول بخش ICU بیمارستان امام خمینی دهدشت از اهدای اعضای جوان ۲۲ ساله دهدشتی به نیازمندان خبر داد.     به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از کهگیلویه بامداد پنجشنبه اعضای بدن جوان ۲۲ ساله دهدشتی به دنبال مرگ مغزی از بدن وی جدا و برای پیوند به شیراز انتقال داده شد. مسئول بخش آی‌سی‌یو ...

مسئول بخش ICU بیمارستان امام خمینی دهدشت از اهدای اعضای جوان ۲۲ ساله دهدشتی به نیازمندان خبر داد.

خبرگزاری فارس: اعضای بدن جوان دهدشتی به نیازمندان اهدا شد

 

 

به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از کهگیلویه بامداد پنجشنبه اعضای بدن جوان ۲۲ ساله دهدشتی به دنبال مرگ مغزی از بدن وی جدا و برای پیوند به شیراز انتقال داده شد.

مسئول بخش آی‌سی‌یو بیمارستان امام خمینی دهدشت اظهار داشت: این جوان ۲۲ ساله که به دنبال حادثه‌ای از چند روز قبل در این بخش بستری بوده بعد از تائید مرگ مغزی وی توسط تیم پزشکی به خانواده‌اش اعلام شد.

اسد‌الله بهرمندزاده با اشاره به فداکاری خانواده سام مدنی‌زاده جوان ۲۲ ساله دهدشتی افزود: بلافاصله بعد از تائید مرگ مغزی این جوان خانوده ایشان در کمترین زمان ممکن نظر مثبت خود را در باره اهدا عضو فرزند خود اعلام کردند که نشان دهنده روح فداکاری و ایثار گری در این خانواده می‌باشد.

وی با اشاره به جا افتادن فرهنگ اهدا عضو در شهرستان کهگیلویه خاطر نشان کرد: خوشبختانه روز به روز شاهد سیر صعودی اهدای عضو در این شهرستان می‌باشیم که این نشان از فرهنگ غنی و هم نوع دوستی مردمان این دیار است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=7526

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.