ایستادن لب خیابان های شهر در این فصل و زیر این آفتاب مرد می خواهد . به گزارش پیارم به نقل از  شبکه اطلاع رسانی هرمز ، گرمای حاکم بر هرمزگان تقریبا غیر قابل تحمل است . مردم شهرهای این استان و کسانی که به هر دلایلی به این استان مهاجرت کرده اند معنای این سخن ...

ایستادن لب خیابان های شهر در این فصل و زیر این آفتاب مرد می خواهد .

SAM 0850 300x224 نصب ایستگاه ها فقط هزینه بود

به گزارش پیارم به نقل از  شبکه اطلاع رسانی هرمز ، گرمای حاکم بر هرمزگان تقریبا غیر قابل تحمل است . مردم شهرهای این استان و کسانی که به هر دلایلی به این استان مهاجرت کرده اند معنای این سخن را می دانند .
به همین منظور چندی پیش طرحی تصویب شد تا در محل های مخصوصی ایستگاه های مکانیزه نصب شود که محلی مناسب برای استراحت موقت و انتظار برای رسیدن اتوبوس یا تاکسی باشد .
این طرح اجرا شد اما این ایستگاه ها نه صندلی و نه کولر داشتند . تنها یک محیط شیشه ای به اندازه یک کانکس که بالای آن محلی برای نصب تابلوهای تبلیغاتی تبدیل شد.
چندی پیش نیز در سایت روزنامه صبح ساحل به یادداشتی برخورد کردم که در آن تصویری از یکی از همین ایستگاه های مکانیزه درج شده بود که داخل این ایستگاه به محلی برای رشد گیاهان هرزه تبدیل شده بود بیشتر شبیه به یک آکواریوم بزرگ با گیاهان فراوان.
در فضای روبروی بازار ستاره جنوب در کنار ساحل نیز تعدادی از این ایستگاه ها نصب شد اما بعد از مدتی طرح اجرا شده اصلاح شد و مسئولین مربوطه به این نتیجه رسیدند که بایستی این ایستگاه ها از این محل برداشته شوند . به هزینه این اصلاحات کاری نداریم اما بهتر نیست کمی برنامه ریزی در امورات باشد؟
حالا پس از این همه زمان با این همه خبر ، یادداشت و تلنگر در سایت ها و روزنامه های هرمزگان هیچ مسئولی عکس العملی نسبت به این اوضاع از خود نشان نداد و احتمالا هیچ کدامشان نخواهند داد و این ایستگاه های همانند آکواریوم در سرتاسر این شهر افتاده اند .
حرف آخر ، مسئول مربوط توجه داشته باش که مادری با فرزند کوچک خود ، مرد و زن سالخورده ای ، مرد ، زن یا جوان بیماری در این ایستگاه ها زیر این آفتاب روزها منتظر تاکسی و اتوبوس هستند…

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=7517

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.