خادمان آستان قدس رضوی صبح امروز از بخش های مختلف بیمارستان خلیج فارس و بیماران آن بازدید کردند . به گزارش پیارم به نقل از  سرویس فرهنگ – هنری هرمز ، ؛ همزمان با دهه پرفیض کرامت، ۴ نفر از خدام آستان مبارک ثامن الحجج علیه السلام که در قالب کاروان های زیر سایه ی ...

خادمان آستان قدس رضوی صبح امروز از بخش های مختلف بیمارستان خلیج فارس و بیماران آن بازدید کردند .

به گزارش پیارم به نقل از  سرویس فرهنگ – هنری هرمز ، ؛ همزمان با دهه پرفیض کرامت، ۴ نفر از خدام آستان مبارک ثامن الحجج علیه السلام که در قالب کاروان های زیر سایه ی خورشید به استان هرمزگان سفر کرده اند ، از بخش های زنان و زایمان و بخش داخلی بیمارستان خلیج فارس بندرعباس بازدید کرده و پرچم متبرک گنبد امام مهربانی ها را برای شفای عاجل بیماران بر بدن بیماران کشیدند .
این بازدید در فضایی صمیمانه صورت گرفت و برخی از خدام حرم رضوی با خواندن اشعاری در مدح امام رضا علیه السلام فضای در بیمارستان فضایی سراسر معنویت حاکم کردند .

دادن سوغاتی از مشهد مقدس به بیماران هم از بخش های دیگر این مراسم بود .

حاشیه های حضور خادمین در بیمارستان خلیج فارس

• به برکت حضور خادمین در زایشگاه بیمارستان خلیج فارس ، دو نفر از مادرانی که فرزند پسر به دنیا آورده بودند نام فرزندانشان را رضا گذاشتند .
• این کاروان در بیمارستان هم مورد استقبال گرم بیماران و خانواده هایشان قرار گرفت.
• خادمان آستان قدس رضوی ، در گوش همه نوزادهای تازه تود شده اذان خواندند .
• سلام ما را به امام برسان ” این جمله عارفانه ، جمله ی مشترکی بود که هنگام خداحافظی بر دهان همه بیماران می آمد و میخواستند این سلام بواسطه ی خادمین به امام برسد .
• یکی از حاشیه های جالب این برنامه را دکتر خطیب رییس بیمارستان خلیج فارس خلق کرد ، وی نشان امام رضا علیه الاسلام که بر روی کت نصب می شود از خادمین گرفت گفت که ” اولین روزیست نشان تامین اجتماعی را یادم رفته نگو که قرار بوده نشانی از امام رئوف جای آن برروی کت من نصب شود “.
• خادمین پس از بازدید در اتاق رییس کمی چای نوشیدند ، دکتر خطیب رییس بیمارستان خلیج فارس ضمن خوشامد گویی به کاروان زیر سایه خورشید بیان کرد : با توجه به اینکه بالا بردن روحیه بیمار موجب کوتاه شدن زمان درمان میشود حضور خادمان امام رضا علیه الاسلام سبب بالا رفتن این روحیه شده و قطعا در زمان بهبودی آنان تاثیرگذار خواهد بود

لازم به ذکر است ، حضور در بین اقشار مختلف مردم در شهرهای بندرعباس ، هرمز ، قشم ، سیریک ، بندرخمیر و میناب و برگزاری جشن های مردمی زیر سایه خورشید دراین شهرها ، از مهمترین برنامه های ۵ روزه کاروان زیر سایه خورشید به استان هرمزگان است .
همچنین همزمان با استان هرمزگان ، ۲۳ استان و ۸ کشورمیزبان خادمان رضوی در دهه کرامت می باشند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=7515

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.