۲ پرچم پولک‌دوزی شده حرم امام حسین (ع) توسط بانوی شازندی با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی رونمایی شد. به گزارش پیارم به نقل از شبکه اطلاع رسانی هرمز، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی صبح امروز در مراسم رونمایی از این پرچم اظهار کرد: عشق به ائمه ...

۲ پرچم پولک‌دوزی شده حرم امام حسین (ع) توسط بانوی شازندی با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی رونمایی شد.

13901106000034 PhotoA پرچم پولک‌دوزی شده حرم امام حسین (ع) رونمایی شد

به گزارش پیارم به نقل از شبکه اطلاع رسانی هرمز، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی صبح امروز در مراسم رونمایی از این پرچم اظهار کرد: عشق به ائمه اطهار (ع) در وجود ایرانیان نهفته است و آنها نشان دادند که عشق به ائمه اطهار (ع) پایان‌ناپذیر است.

مجتبی رضوانی گفت: ارادت مردم استان به بزرگان دینی به ویژه ائمه اطهار (ع) وصف ناشدنی بوده و بدون شک خلق این آثار هنری زیبا نشان دهنده بخش کوچکی از این عشق و ارادت است.

وی با تاکید بر اینکه ارادت به ائمه اطهار (ع) نشأت گرفته از ایجاد ارتباط معنوی است، تصریح کرد: همانطور که در طول تاریخ پیامبران و اولیای الهی از حضرت آدم (ع) تا دیگر پیامبران معجزات بی‌شماری را به مردم نشان داده‌اند، شکی نیست که با برقراری یک ارتباط معنوی قوی با روح بزرگوار امامان می‌توان آثار عظیم آن را در زندگی فردی مشاهده کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی ادامه داد: ارادت ایرانیان به ائمه اطهار (ع) ستودنی است و ریشه در اعتقادات و باورهای ما دارد.

رضوانی تاکید کرد: عشق به ائمه اطهار (ع) جزو اعتقادات ماست و به عنوان یک فرهنگ در زندگی ما جاری است.

در این مراسم که به مناسبت دهه کرامت و روز ملی تکریم امامزادگان و بقاع متبرکه برگزار شد، از دو پرچم زیبای پولک‌دوزی شده توسط طاهره خدابخشی هنرمند شازندی رونمایی شد.

این پرچم قرار است به زودی برای نصب در کربلای معلی به عتبات عالیات ارسال شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=7514

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.