فرمانده انتظامی استان سمنان از انهدام باند سرقت و اوراق یک دستگاه تریلر در محور شاهرود ـ آزادشهر خبر داد و گفت: سارقان در پوشش مامور، اقدام به توقف و سرقت خودرو کرده بودند. به گزارش  پیارم به نقل از شبکه اطلاع رسانی هرمز، سردار محمدرضا میرزایی در استان سمنان در تشریح این خبر اظهار ...

فرمانده انتظامی استان سمنان از انهدام باند سرقت و اوراق یک دستگاه تریلر در محور شاهرود ـ آزادشهر خبر داد و گفت: سارقان در پوشش مامور، اقدام به توقف و سرقت خودرو کرده بودند.

13910721000290 PhotoA باند سرقت تریلر در سمنان منهدم شد

به گزارش  پیارم به نقل از شبکه اطلاع رسانی هرمز، سردار محمدرضا میرزایی در استان سمنان در تشریح این خبر اظهار داشت: با اعلام سرقت یک دستگاه خودروی تریلر در محور شاهرود ـ آزادشهر به مرکز فوریت‏های پلیسی ۱۱۰ تیمی از ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: در بررسی‏های اولیه مشخص شد که سارقان در پوشش مامور، تریلر حامل ۲۴ تن روغن خوراکی را متوقف و پس از ضرب و شتم راننده، وی را حوالی شاهرود رها کرده و خودرو را به سرقت برده‏اند.

فرمانده انتظامی استان سمنان ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع، اکیپ ویژه‏ای از ماموران پلیس آگاهی در صحنه سرقت حاضر شدند و به دقت سرنخ‏های موجود را مورد بررسی قرار دادند.

به گفته میرزایی، تحقیقات پلیس ادامه یافت و مشخص شد سارقان، خودرو را پس از سرقت به یکی از شهرهای استان گلستان انتقال داده‏اند که در همین خصوص نیابت قضایی اخذ شد و کارآگاهان به شهر مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان سمنان تصریح کرد: پس از چند روز کار اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت‏های نامحسوس و به کارگیری شگردهای خاص پلیسی، سرانجام ماموران موفق به شناسایی اعضای این باند و مخفیگاه آنان شدند.

این مسئول انتظامی از انجام چند مرحله عملیات پلیسی برای دستگیری متهمان خبر داد و گفت: هر سه عضو این باند سرقت در مخفیگاه‏های خود دستگیر شدند و به سرقت تریلر و اوراق آن اعتراف کردند.

میرزایی وقوع این قبیل سرقت‏ها در سطح استان سمنان را بی‏سابقه خواند و گفت: قطعات اوراق تریلر در چند مخفیگاه کشف و یک مالخر نیز در این رابطه شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با تمجید از سرعت عمل ماموران پلیس در کشف این پرونده، انتخاب روز برای تردد در جاده‏ها از سوی رانندگان خودروهای سنگین را مورد تاکید قرار داد.

میرزایی به عموم شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بی‏درنگ به مرکز فوریت‏های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

فرمانده انتظامی استان سمنان یادآور شد: متهمان همگی غیربومی بوده که پس از تکمیل پرونده به مرجع قضایی تحویل و پس از صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=7513

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.