رئیس جامعه خیران مدرسه ساز کشور گفت: با توجه به اینکه ۱۰ درصد ملت ایران در سراسر جهان سکونت دارند، فرزندان ایرانی نباید در مدارس بیگانه تحصیل کنند. به گزارش  پیارم به نقل از شبکه اطلاع رسانی هرمز، محمدرضا حافظی با بیان اینکه مجمع خیران مدرسه ساز در خارج از مرزهای کشور راه اندازی شده است، ...

رئیس جامعه خیران مدرسه ساز کشور گفت: با توجه به اینکه ۱۰ درصد ملت ایران در سراسر جهان سکونت دارند، فرزندان ایرانی نباید در مدارس بیگانه تحصیل کنند.

image10881 300x227 فرزندان ایرانی نباید در مدارس بیگانه تحصیل کنند/برافراشته شدن پرچم جهادی در آمریکا

به گزارش  پیارم به نقل از شبکه اطلاع رسانی هرمز، محمدرضا حافظی با بیان اینکه مجمع خیران مدرسه ساز در خارج از مرزهای کشور راه اندازی شده است، اظهار داشت: ۱۶ سال است که مجمع خیران مدرسه ساز در کشور راه اندازی شد و در حال حاضر یک هزار نفر در خارج از مرزهای کشور این هدف را دنبال می کنند.

وی با اشاره به اینکه۵۰۰ هزار خیر مدرسه از در داخل کشور فعالیت می کنند، افزود: در ۳۱ استان کشور ۵۵۰ مجمع خیران مدرسه ساز ایجاد شد.
این مسئول با اعلام اینکه ۳۰ درصد مدارس کشور از سوی خیران مدرسه ساز احداث شده است، ادامه داد: هم اکنون به دلیل عدم اعتبار ۶هزار و ۸۰۰ پروژه عمرانی مدرسه سازی در داخل کشور نیمه تمام است.
حافظی تصریح کرد: خیران مدرسه ساز می توانند در این کار خیر مشارکت کنند.
وی اظهار داشت: خیران مدرسه ساز در استان تهران زیاد هستند و ما سعی می کنیم این اقشار نیک اندیش را به سمت استان های کشور هدایت کنیم.
رئیس جامعه خیران مدرسه ساز کشور با اعلام اینکه مجمع خیران مدرسه ساز در خارج از مرزهای کشور تاسیس شده است، بیان داشت: در امارات متحده عربی مجمع خیران تشکیل و مدرسه توحید ویژه ایرانیان در این کشور احداث شد.
حافظی متذکر شد:با توجه به اینکه ۱۰ درصد ملت ایران در سراسر جهان سکونت دارند فرزندان ایرانی نباید در مدارس بیگانه تحصیل کنند.
وی افزود: مجمع خیران مدرسه ساز در کانادا و ترکیه تشکیل شد و با این فعالیت خیرخواهانه توانستیم زمینی که ۵۵ سال گذشته متعلق به ایران بود و فعل و انفعالی صورت نگرفت بازپس گرفته شود.
حافظی ادامه داد: با پیگیری های فراوان پروانه ساختمانی برای احداث مدرسه ویژه ایرانیان صادر و به زودی کلنگ مدرسه ای در استانبول با حضور۶۰۰ نفر از ایرانیان مقیم ترکیه و مسئولان کشوری به زمین زده می شود.
رئیس جامعه خیران کشور با اعلام اینکه این پرچم جهادی در امر مدرسه سازی در آمریکا هم بر افراشته می شود، ابراز داشت: به زودی در چهار شهر کانادا مجمع خیران مدرسه ساز تشکیل می دهیم.
وی درباره جمعیت خیران کشور گفت: امسال ۲۰۰ هزار نفر به جمعیت خیران کشور اضافه شدند.
حافظی افزود: سال گذشته ۳۰۰ هزار خیر مدرسه ساز در سطح کشور فعالیت داشتند که با نیت خیر دانش آموزان امسال ۲۰۰ هزار دانش آموز خیر این آمار را به ۵۰۰ هزار خیر مدرسه ساز رساند.
وی با اشاره به اینکه در برخی از شهرهای استان تهران معلمان نیز بخش از حقوق خود را به امر مدرسه سازی اختصاص می دهند، خاطر نشان کرد: درآینده ۱۲ میلیون دانش آموز کشور از خیران مدرسه ساز محسوب می شوند.
حافظی مازندران را در ردیف هفتم خیران مدرسه ساز کشور دانست و اذعان داشت: استان تهران با تعهد۲۵۰ میلیارد تومانی خیران در ردیف اول و استان های خوزستان و خراسان رضوی به ترتیب رتبه دوم و سوم را دارند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=7507

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.