تکواندوکار پرافتخار ایران با اعلام اینکه می خواهد فضا را برای جوانان باز کند از حضور در المپیک ۲۰۱۶ برزیل انصراف داد اما شاید یکی از دلایل اصلی وی برای این تصمیم، رابطه نه چندان مناسب وی با کادر فعلی باشد. به گزارش پیارم به  نقل از شبکه اطلاع رسانی هرمز؛«یوسف کرمی» دارنده چندین مدال جهانی، ...

تکواندوکار پرافتخار ایران با اعلام اینکه می خواهد فضا را برای جوانان باز کند از حضور در المپیک ۲۰۱۶ برزیل انصراف داد اما شاید یکی از دلایل اصلی وی برای این تصمیم، رابطه نه چندان مناسب وی با کادر فعلی باشد.

80810748 4867428 انصراف کرمی از المپیک ۲۰۱۶؛ از خودگذشتگی یا ناراحتی از کادرفنی

به گزارش پیارم به  نقل از شبکه اطلاع رسانی هرمز؛«یوسف کرمی» دارنده چندین مدال جهانی، آسیایی و المپیک پس از غیبت در تمرینات تیم ملی تکواندو اعلام کرد که برای بها دادن به جوانان نمی خواهد در المپیک ۲۰۱۶ ریودوژانیرو روی شیاپچانگ حاضر شود.
وی درحالی این مساله را برای عدم حضورش در تمرینات تیم ملی مطرح می کند که اختلافش با کادر فنی فعلی تیم ملی به خصوص سرمربی تیم ملی بر هیچکس پوشیده نیست.
کرمی درخصوص این تصمیم خود گفت: مشکلی نداشتم و فقط برای اینکه می خواستم تکواندوکاران جوان و شایسته کشورم فرصت حضور در میدان بزرگ المپیک را پیدا کنند از حضور در المپیک ۲۰۱۶ انصراف دادم.
وی افزود:المپیک ۳ سال دیگر برگزار می شود و شاید تا آن زمان دیگر آمادگی لازم را برای مبارزه کردن نداشته باشم. در المپیک لندن با وجود آمادگی بالا به نتیجه نرسیدم و صلاح نبود تا این فرصت را از جوانان گرفته و فقط به فکر خودم باشم.
قهرمان اسبق جهان یادآور شد:تکواندوی ایران نفرات شایسته زیادی دارد و من نیز از امروز به بازیهای آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون فکر میکنم تا با کسب مدال خوشرنگ در این رقابت، برای همیشه از دنیای قهرمانی وداع کنم.
وی در پاسخ به این سوال که توانایی کسب سهمیه المپیک برزیل را در خود می بیند،اظهار کرد:یقین داشته باشید به راحتی سهمیه را می گرفتم اما شاید تا ۳ سال دیگر نمی توانستم آمادگی خود را حفظ کنم و سهمیه ایران از بین می رفت. از حق خودم گذشتم، چون به تکونداوی ایران فکر می کنم.
کرمی درخصوص اینکه آیا اختلاف با سرمربی تیم ملی دلیل این تصمیم او نیست، گفت:به ایشان کاری ندارم و صحبت های خود را با دبیر فدراسیون انجام دادم.
از همین صحبت های کاپیتان پیشین تیم ملی می توان دریافت که وی رابطه خوبی با سرمربی تیم ملی ندارد که این مساله در مراحل آماده سازی تیم ملی تکواندوی ایران برای حضور در جهانی مکزیک به وضوح دیده شد.
«مرتضی کریمی»‌سرمربی تیم ملی ایران نیز در این خصوص  گفت:نام کرمی در فهرست نفراتی که می تواسنتند در انتخابی المپیک حاضر باشند از سوی فدراسیون جهانی اعلام شد و ما نیز به همین دلیل او را به اردو دعوت کردیم و من دلیل انصرافش را نمی دانم چراکه صحبتی با هم نداشتیم.
وی افزود: هیچ مشکلی با ورزشکاران ندارم اما در تیمی که هدایت آنرا برعهده دارم نظم و انضباط حرف اول را می زند و بین نفرات تفاوتی قائل نیستم. اگر این ورزشکار به اردو می آمد نیز مشخص نبود که حتما برای حضور در رقابت های انتخابی المپیک اعزام شود.
حال با خواندن صحبت های سرمربی تیم ملی نیز بیشتر به این موضوع می نگریم که آیا واقعا مشکلی در این بین وجود ندارد؟
به هرحال صحبت های یوسف کریمی که بها دادن به جوانان را به عنوان دلیل کناره گیری خود مطرح کرده است، جای تقدیر دارد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=7506

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.