عضو جمعیت موتلفه اسلامی با بیان اینکه تاریخ نشان می‌دهد که اصلاح‌طلبان هنوز از بلوغ سیاسی لازم برخوردا نشده اند گفت:‌ نتیجه سیاسی کاری در شورای شهر اختلاف و درگیری است به گزارش پیارم به نقل از شبکه اطلاع رسانی هرمز؛ حمیدرضا ترقی عضو جمعیت مؤتلفه اسلامی ، با اشاره به اتفاقات اخیر شورای شهر تهران گفت: ...

عضو جمعیت موتلفه اسلامی با بیان اینکه تاریخ نشان می‌دهد که اصلاح‌طلبان هنوز از بلوغ سیاسی لازم برخوردا نشده اند گفت:‌ نتیجه سیاسی کاری در شورای شهر اختلاف و درگیری است

13920129000003 PhotoA نتیجه سیاسی کاری در شورای شهر اختلاف و درگیری است

به گزارش پیارم به نقل از شبکه اطلاع رسانی هرمز؛ حمیدرضا ترقی عضو جمعیت مؤتلفه اسلامی ، با اشاره به اتفاقات اخیر شورای شهر تهران گفت: به نظر می‌رسد اصلاح‌طلبان در این دوره نیز قصد دارند شورای شهر را سیاسی کنند و مسیر خدمت به مردم را به سوی تأمین منافع جناحی خودشان سوق دهند.

وی ادامه داد:‌ طبیعتاً این مسئله موجب کاهش کارآیی شورای شهر خواهد شد و آثار و تبعات آن برای مردم تهران بسیار نگران کننده خواهد بود.

ترقی  در ادامه پیشنهاد داد: اگر اعضای شورا بخواهند به سوگندی که خوردند پایبند نباشد و منافع حزبی‌شان را به منافع ملی ترجیح دهند؛ بهتر است دستگاه قانونگذار یک فکر اساسی برای تغییر قانون شوراها کند و در واقع با اصلاح این قانون، کاری کند که اگر شوراها با حضور برخی افراد سیاسی شود و کارآیی خدمت‌رسانی را از دست بدهد؛ امکان عزل و برکناری اعضا وجود داشته باشد و در نهایت بتوان از اعضای علی‌البدلی که مردم به آنها رأی داده‌اند استفاده کرد.

عضو جمعیت مؤتلفه اسلامی با اشاره به انحلال شورای اول شهر تهران و تحصن اصلاح‌طلبان در مجلس ششم، یادآور شد: تجربه در سال‌های اخیر نشان داده است که هر زمان شورای شهر به سمت سیاست کاری رفته، دستاوردی جز اختلاف و درگیری حاصل نشده است. نمونه این اتفاقات را را هم در شورای اول شهر تهران  شاهد بودیم و هم در مجلس ششم. تاریخ نشان می‌دهد که اصلاح‌طلبان هنوز از بلوغ سیاسی لازم برای استفاده از فرصت در راستای خدمت به جامعه برخوردار نشده‌اند و سعی می‌کنند از این فرصت‌ها به جای خدمت به مردم برای دستیابی به اهداف جناحی خودشان استفاده کنند.

ترقی در ادامه به اظهارات مسجد جامعی بر علیه راستگو اشاره کرد و افزود: اگر رأی به قالیباف مفهومش خیانت است، مسجد جامعی باید در ۴ سالی که قالیباف در شهرداری خدمت می‌کرد در این رابطه موضع می‌گرفت اما حالا چه اتفاقی افتاده که پس از ۴ سال رأی خانم راستگو به قالیباف خیانت تلقی می‌شود.

عضو جمعیت مؤتلفه اسلامی با تمجید از مدیریت چمران به عنوان رئیس شورای شهر در طول ۴ سال گذشته خاطرنشان کرد: در شورای شهر سوم نیز تعدادی از اصلاح‌طلبان حضور داشتند اما مدیریت چمران که برمبنای اصولگرایی و به دور از سیاسی‌کاری بود، توانست شورا را در آرامش هدایت کند و زمینه خدمت بیشتر را برای مردم فراهم کند.

ترقی ادامه داد: درحالی که در همین مدت کوتاه که شاهد مدیریت اصلاح‌طلبان هستیم می‌بینیم فشارهای بیرونی سیاسی بر انتخابات و تصمیمات دوستان آنقدر اثرگذار است که به عنوان مسئله اصلی مطبوعات درصدر اخبار رسانه‌های اصلاح‌طلب قرار می‌گیرد.

وی متذکر شد: مدیریت اصلاح‌طلبان مدیریت آرامش‌بخش در راستای خدمت به مردم نیست بلکه اینگونه مدیریت‌ به تقویت تنش‌ها و تشدید چالش‌های سیاسی منجر می‌شود.

عضو جمعیت مؤتلفه اسلامی در پایان با بیان اینکه اعضای شورا باید وامدار مردم باشند نه جناح‌های سیاسی، افزود: وظایفی که در شورا برای اعضا در نظر گرفته شده است در راستای خدمت به مردم است نه خدمت به احزاب و جریان‌های سیاسی. بنابراین اگر این افراد از مسیر خدمت به مردم خارج شوند و منافع حزبی را به منافع مردم ترجیح دهند مطمئناً از وظیفه خود عدول کرده‌اند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=7503

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.