به گزارش پیارم به نقل از خبرنگار هرمز با مهندس جلالی دیدار و با وی  در خصوص مباحث شهرداری گفتگو کرد. خودتان را معرفی کنید. محمد جلالی هستم فوق لیسانس مهندسی فضای سبز، و ۱۰ سال سابقه کار در شهرداری سیریک و بستک دارم که ۶ سال در شهرداری بستک و ۴ سال در شهرداری ...

به گزارش پیارم به نقل از خبرنگار هرمز با مهندس جلالی دیدار و با وی  در خصوص مباحث شهرداری گفتگو کرد.

851 300x240 گفتگوی صمیمی خبرنگار هرمز با شهردار شهر بستک

خودتان را معرفی کنید.

محمد جلالی هستم فوق لیسانس مهندسی فضای سبز، و ۱۰ سال سابقه کار در شهرداری سیریک و بستک دارم که ۶ سال در شهرداری بستک و ۴ سال در شهرداری بندر سیریک سابقه دارم که ۸ سال از این مدت شهردار بودم.

از اینکه دوباره بعنوان شهردار بستک انتخاب شدید چه احساسی دارید.

مسئولیتم سنگین تر شده و اگر در دور قبل ۱۰ برابر کار می کردیم در این دوره باید ۱۰۰ برابر کار کنیم و این توفیقی که خداوند متعال از طرف شورای اسلامی به من داده شده است و مجددا بتوانیم وظایفمان را به نحو مطلوب و احسن انجام دهیم که مردم شهر بستک شایسته بهترین خدمات می باشند .

و بتوانیم از حسن نیتی که شورای اسلامی داشتند جبران این اعتماد را بکنیم تمام تلاش و توان خودمان را به کار خواهیم بست جهت اقدامات مؤثر که در دوره قبل انجام نشد در این دوره انجام بشه.

مهمترین عملکرد شهرداری در دوره قبل را بیان کنید.

در دوره قبل اقدامات بسیار خوبی انجام شد از جمله بهسازی ورودی های شهر هم از طرف ورودی لار و ورودی بندرلنگه ، بلوارهای آیت الله خامنه ای و بلوار شهداء و بلوار به سمت کوهیج را توسعه دادیم ، آسفالت کوچه و معابر بالغ بر ۹۷% به نحو مطلوبی رساندیم ، احداث پارک رودخانه که بنا به پیشنهاد دکتر ملا حسینی بوده است ، استفاده از پتانسیل پروژه خورشیدی در پارک رودخانه ، بهسازی پارک های محله ای(بوستان ۹ دی)  و بوستان جهانگیریه ، درست کردن پارک ۲۲ بهمن ، درست کردن زمین چمن مصنوعی ، تشکیل پارک ترافیک- بازگشایی املاک و معابر داشتیم ، مثل خیابان ۲۰ فروردین- توسعه فضای سبز و زیر ساخت های لازم برای ایجاد آبیاری ، در بلوارها آبیاری قطره ای بنا شده است- جداسازی آب شرب از آب فضای سبز- ساماندهی آرامستان که مدیریت آرامستان به عهده شهرداری شده است از حمل تا دفن میت- آماده کردن سردخانه آرامستان با همکاری خیر- طرح جامع و تفصیلی شهر- مطالعه طرح سیلاب شهر- تصویب ۵۵ هکتار بافت فرسوده شهر در کمیسیون ماده ۵  که در حال پیگیری می باشد که مردم می توانند از تسهیلات بافت فرسوده استفاده کنند- جذب و سرمایه گذاری در بخش خصوصی بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان- املاک و مستقلات شهرداری اضاف گردید- خدمات دهی ۲۴ ساعته شهرداری جهت جمع آوری پسماند- داشتن رتبه های برتر استانی و کشوری شهرداری در برنامه ها

در دوره جدید اولین برنامه ای که پیگیری می نمایید چه برنامه ای هست.

طبق برنامه ای که در شورای اسلامی خواهیم چید برنامه ها را ادامه خواهیم داد- احداث ساختمان اداری شهرداری- اجرایی کردن ماده ۵ جهت استفاده مردم از تسهیلات بافت های فرسوده- زیبا سازی و مبلمان شهری- کمک به زیر ساخت های فرهنگی شهر- تبدیل آب نماهای بلوار پاسداران و بلوار معلم به پل- توسعه پارک های محله ای (میرزآباد – حاجی آباد)

شما از مردم در راستای امورات شهری چه انتظاری دارید.

استفاده از نظرات و پیشنهادات مردم و تبدیل آنها به برنامه های اجرایی

کلأ  وظیفه یک شهردار را می توانید بیان کنید.

کلیه اموراتی که توسط شهرداری چه در بعد برنامه ریزی، نظارت و اجرایی بعهده شهردار هست مخصوصأ در شهرهای کوچک. شهرداری یک ارگان عمومی غیر دولتی هست و شهردار برنامه ریز در این ارگان

برای تفریحات خانواده های شهر بستک چه برنامه ی جدیدی دارید.

پارک ها تجهیز می شود- برنامه های فرهنگی دنبال می شود حتی از هنرمندان کشور جهت شاد کردن مردم دعوت می شوند.

آیا از عملکرد کاری خودتان در دوره ی قبلی راضی بودهاید و آیا شما توانسته اید انتظارات مردمی را برآورده کنید.

باید از خود مردم پرسیده بشود که عملکرد شهرداری در دوره قبل چطور بوده است- تعریف نباشد اما طبق نظر بنده طبق برنامه هایی که داشتیم و جلو رفتیم تا ۹۰% برنامه ها اجرا شد و انشالله بتوانیم نواقصی که در دوره قبل بود با همکاری شورای اسلامی رفع کنیم.

مشکلات پیش رو شهرداری برای توسعه شهر چه می تواند باشد.

بستک از مالیات بر ارزش افزوده کمی برخوردار است- اعتبارات به سمت شهرهای کمتر توسعه یافته سوق پیدا بکند- سامانه دفن پسماند واقعأ مشکل وجود دارد- بازیافت زباله در حال حاضر ۱۰% می باشد که باید به ۸۰% افزایش بدیم.

قبل از اینکه شهردار بستک بودید به چه کاری مشغول بودید.

کارشناس فضای سبز  شهرداری بندر سیریک بودم و بنا به تناسب فعالیتم شهردار شدم.

اگر مجددأ شهردار انتخاب نمی شدید چه کار می کردید.

اگر با شورای شهر به توافق نمی رسیدیم ، درجاهای دیگری که پیشنهاد شهرداری را بهم داده بودند مسلما در آنجا  مشغول به خدمت می شدم .

در پایان هر صحبتی با مردم و مسئولین بستک دارید بیان نمایید.

تشکر از حسن اعتماد شورای اسلامی دوره ی سوم در طول ۶ سال خدمت بنده در شهرداری، تشکر از حسن اعتماد شورای اسلامی در دوره چهارم که شهرداری را به من سپردن و با مدیریت خودشان برنامه ها را پیگیری می نماییم.

سپاس و تشکر از حاج آقا قتالی(امام جمعه محترم شهر بستک و پدر روحانی و معنوی شهرستان)، حاج آقا منصوری امام جمعه محترم شهرستان – حاج آقا حسین نژاد – معتمدین – بازاریان – فرماندار محترم – نماینده محترم مجلس شورای اسلامی – مدیرکل محترم دفتر امور شهری استان – حاج آقا امانی زاده مدیر کل محترم امور مالیاتی استان – آقای ملایی معاون محترم مالیات بر ارزش افزوده استان – آقای راستگو مدیر محترم مالی شهرستان – از مردم هم سپاس گزارم بخاطر پیشنهادات و نظرات خودشان که به ما دادند که توانستیم اجرایی کنیم- در این دوره هم اصل برنامه ها خود مردم شریف شهر بستک هستند و تمنا داریم از مردم مثل دوره قبل با ما همکاری نمایند.

تشکر ویژه دارم از جناب سرهنگ سهرابی فرمانده محترم سپاه بستک  در خصوص مدیریت شهری در حوزه ی فضاهای ورزشی سرمایه گذاری و مساعدت با شهرداری داشتند،در حال حاضر پیگیری و همکاری ۲ پروژه ی سالن ورزشی با همکاری جناب سرهنگ سهرابی و سپاه بستک در دست ساخت می باشد تقدیر و تشکر میکنم.

از رئیس محترم دادگستری – جناب آقای نیازی دادستان محترم که در مورد کمیسیون ۱۷۷ همکاری زیادی با شهرداری داشتند – آقای عباسی جانشین محترم دادستان تشکر و قدر دانی  دارم .

از همکاران خودم در شهرداری کمال تقدیر و تشکر را دارم – از اتحادیه صنفی شهرستان تشکر دارم .

تشکر از سایت خبری جهانگیریه و خبرنگار هرمز  و مدیریت محترم آن که همیشه با ما همراه و همیار بودند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=7497

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.