باشگاه راه‌آهن سورینت در پاسخ به مسئولان باشگاه پرسپولیس نوشت: ای کاش به جای مصاحبه‌های عجیب اطلاعات خود را بالا می‌بردید.     به گزارش پیارم  به نقل از سایت باشگاه راه‌آهن سورینت، توجه ویژه به تیم‌های پایه و کشف استعداد، یکی از اتفاقات بزرگی است که این روزها در راه آهن سورینت رخ می‌دهد. باشگاه سورینت ...

باشگاه راه‌آهن سورینت در پاسخ به مسئولان باشگاه پرسپولیس نوشت: ای کاش به جای مصاحبه‌های عجیب اطلاعات خود را بالا می‌بردید.

خبرگزاری فارس: ای‌کاش به جای مصاحبه‌های عجیب اطلاعات خود را بالا ببرید/ دنبال حقمان هستیم نه شهرت

 

 

به گزارش پیارم  به نقل از سایت باشگاه راه‌آهن سورینت، توجه ویژه به تیم‌های پایه و کشف استعداد، یکی از اتفاقات بزرگی است که این روزها در راه آهن سورینت رخ می‌دهد. باشگاه سورینت به عنوان یک باشگاه خصوصی، به همان اندازه که به تیم بزرگسالان خود اهمیت می‌دهد، همان‌قدر هم تیم‌های پایه خود را زیرنظر داشته و به این تیم‌ها اهمیت می‌دهد.

راه‌آهن سورینت و استعدادیاب‌های این تیم خصوصی، جدا از بازیکن سازی، چشم‌های تیزبین خود را به کار می‌اندازند تا استعدادهای فوتبال پایه را به خدمت بگیرند و در راه شکوفایی استعدادشان تلاش کنند. در فصل نقل و انتقالات لیگ سیزدهم بود که راه‌آهن سورینت با میلاد کمندانی، بازیکن جوان مقاومت مذاکره کرد و قراردادی پنج ساله به امضا رساند. چند روز بعد، از باشگاه مقاومت خبر رسید که او با این باشگاه قرارداد دارد. راه‌آهن سورینت با حسن‌نیت، اعلام کرد که اگر او به مقاومت برگردد و در ترکیب این تیم به میدان برود، در خصوص قرارداد منعقده با وی هیچگونه اقدام انضباطی انجام نخواهد داد و اگر کمندانی بخواهد در تیمی دیگری غیر از مقاومت توپ بزند قطعا شکایت خواهیم کرد.

در واقع راه‌آهن سورینت تنها به این دلیل رضایت کمندانی را داد که او به مقاومت برگردد و این شرط را پیش روی او قرار داد. راه‌آهن سورینت اما قرارداد کمندانی را نگه داشت برای روز مبادا، برای روزی که شاید احتیاج باشد. در اتفاقی عجیب، میلاد کمندانی، همان بازیکنی که قرار بود به مقاومت بازگردد، پیراهن پرسپولیس را پوشید و توسط مسئولان این تیم به لیگ پرتغال و باشگاه بیرامار ترانسفر شد. باشگاه راه‌آهن سورینت، حق خود دانست که به کمیته انضباطی فدراسیون شکایت کند اما انگار این شکایت به مذاق دوستان پرسپولیسی خوش نیامده.

پرسپولیسی‌ها معتقدند، راه‌آهن سورینت با این شکایت، قصد معروف شدن دارد. این در حالی است که باشگاه راه‌آهن سورینت از این انتقال و ترانسفر بازیکن ایرانی به اروپا خوشحال است اما این را حق خود می‌داند که کمندانی، به قرارداد پنج ساله خود با این تیم پایبند باشد و همانطور که تعهد کرده بود جز مقاومت در هیچ تیم دیگری بازی نکند.

هدف باشگاه راه‌آهن سورینت، دفاع از حق و حقوقی است که پایمال شده. شکایت به منظور کسب شهرت نیست بلکه به دلیل اجرای قانون و مقررات فوتبال ایران است. راه آهن سورینت به باشگاه پرسپولیس، طرفداران و پیشکسوتان این تیم احترام خاصی قائل است اما اطلاع از قوانین، می تواند مانعی باشد برای وقوع این اتفاقات.

ای کاش یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس به جای انجام مصاحبه‌های عجیب و خارج از عرف، کمی هم اطلاعات خود را بالا ببرد و دنبال صحبت‌های غیرفوتبالی نباشد. امیدواریم باشگاه های دیگر به ویژه باشگاه های بزرگ فوتبال کشور، هم مثل راه‌آهن سورینت به تیم‌های پایه خود اهمیت بدهند و فقط دنبال محصولات دیگر تیم‌ها نباشند و یا با محصولات پایه باشگاه‌های دیگر تیمی به نام خود تشکیل نداده و در تورنمنت‌های بین المللی از جمله شرق آسیا شرکت نکنند. مطمئنا شکایت از بازیکن خاطی  پیگیری خواهد شد تا راه آهن سورینت به حق خود برسد، هر چند که باشگاه از ترانسفر جوانی ایرانی به فوتبال اروپا خوشحال است و سرمست.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=7487

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.