تلویزیون مصر گزارش داد که آمار قربانیان انفجار خودروی بمب گذاری شده در نزدیکی پایگاه اطلاعات نظامی ارتش مصر در سینا به ۱۱ کشته و ۱۷ زخمی رسید.     به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس تلویزیون مصر، گزارش داد که آمار قربانی‌های انفجار خودروی بمب گذاری شده که مقر سازمان اطلاعات نظامی ارتش مصر در صحرای سینا ...

تلویزیون مصر گزارش داد که آمار قربانیان انفجار خودروی بمب گذاری شده در نزدیکی پایگاه اطلاعات نظامی ارتش مصر در سینا به ۱۱ کشته و ۱۷ زخمی رسید.

خبرگزاری فارس: تلویزیون مصر: آمار قربانیان انفجار سینا به ۱۱ کشته و ۱۷ زخمی رسید

 

 

به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس تلویزیون مصر، گزارش داد که آمار قربانی‌های انفجار خودروی بمب گذاری شده که مقر سازمان اطلاعات نظامی ارتش مصر در صحرای سینا را هدف قرار داده بود به ۱۱ کشته و ۱۷ زخمی رسید.

گروه «أنصار بیت المقدس» مسئولیت این انفجار را به عهده گرفته و تهدید کرده که عملیات‌های دیگری نیز اجرا خواهد کرد.این گروه پیشتر مسئولیت سوء قصد نافرجام به «محمد ابراهیم» وزیر کشور مصر را نیز به عهده گرفته بود.

یک منبع آگاه امنیتی نیز گزارش داد که این انفجار در پی یک حمله انتحاری روی داده است و گذرگاه رفح نیز به دلیل شرایط امنیتی مسدود شده و تا اطلاع ثانوی نیز مسدود خواهد بود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=7483

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.