مدیرکل جمعیت کشافه الله امام المهدی(عج) لبنان گفت: کودکان و نوجوانان نیازمند آموزش‌های قرآنی هستند.     به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از زنجان، شیخ نزیه فیاض ظهر امروز در جمع خبرنگاران زنجانی اظهار کرد: جمعیت کشافه الله لبنان در عرصه‌های مختلف فرهنگی و هنری دانش‌آموزان فعالیت می‌کند. وی با اشاره به اینکه کودکان و ...

مدیرکل جمعیت کشافه الله امام المهدی(عج) لبنان گفت: کودکان و نوجوانان نیازمند آموزش‌های قرآنی هستند.

خبرگزاری فارس: کودکان و نوجوانان نیازمند آموزش‌های قرآنی هستند

 

 

به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از زنجان، شیخ نزیه فیاض ظهر امروز در جمع خبرنگاران زنجانی اظهار کرد: جمعیت کشافه الله لبنان در عرصه‌های مختلف فرهنگی و هنری دانش‌آموزان فعالیت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه کودکان و نوجوانان با حضور در این مکان با اسلام ناب محمدی آشنا می‌شوند، افزود: این مرکز برنامه‌های مختلفی در شناخت و پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان انجام می‌دهد.

مدیرکل جمعیت کشافه الله امام المهدی(عج) لبنان تصریح کرد: با توجه به مشکلات دنیای امروزی کودکان و نوجوانان نیازمند آموزش‌های قرآنی هستند.

وی با بیان اینکه هم اکنون کشورهای اسلامی با جنگ نرم دشمنان دست و پنجه نرم می‌کنند، گفت: در این زمان دانش‌آموزان نیاز به موسسه‌ای دارند که در تربیت و افزایش اراده و استعدادهای آنها نقش مهمی داشته باشد.

فیاض با تاکید بر اینکه حضور در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان زنجان و مرکز علوم و نجوم این شهر تجربه خوبی است، گفت: با بازدید از سایر مراکز و مکان‌های استان زنجان قطعا از دیگر تجربه‌های پایتخت شور و شعور حسینی بهره‌مند می‌شویم.

وی آسمان نمای مرکز علوم و نجوم زنجان را نمونه و منحصر به فرد دانست و گفت: امید است با تلاش مسئولان این تجربه را به کشور لبنان نیز منتقل کنیم.

مدیرکل جمعیت کشافه الله امام المهدی(عج) لبنان با اشاره به اینکه همه دستاوردهای حزب الله لبنان به علت حمایت نظام جمهوری اسلامی ایران و ولایت پذیری لبنانی‌ها است، گفت: راه اندازی کتابخانه سیار جمعیت کشافه الله لبنان یکی از حمایت‌های ایران است.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از لبنانی‌ها از نزدیک با کتاب‌های این کتابخانه آشنا هستند، گفت: همه فعالیت‌های این مرکز متعلق به انقلاب اسلامی ایران است.

فیاض با اشاره به اینکه ۹ هزار نفر از مردم لبنان از کتابخانه سیار بازدید کرده‌اند، گفت: امید است مردم لبنان بتوانند حافظ و امانت‌دار این کتابخانه باشند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=7481

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.