حجت‌الاسلام سالک با بیان اینکه اوباما یک شرور بین‌المللی و جنایتکار جنگی است، گفت: کمیسیون فرهنگی مجلس از هر کمپینی که برای بازپس‌گیری جایزه صلح نوبل از اوباما در ایران تشکیل شود، حمایت خواهد کرد.     به گزارش پیارم به نقل از فارس ,حجت‌الاسلام احمد سالک رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو ...

حجت‌الاسلام سالک با بیان اینکه اوباما یک شرور بین‌المللی و جنایتکار جنگی است، گفت: کمیسیون فرهنگی مجلس از هر کمپینی که برای بازپس‌گیری جایزه صلح نوبل از اوباما در ایران تشکیل شود، حمایت خواهد کرد.

خبرگزاری فارس: اوباما یک شرور بین‌المللی است/ لزوم بازپس‌گیری جایزه صلح نوبل از رییس‌جمهور جنگ‌طلب آمریکا

 

 

به گزارش پیارم به نقل از فارس ,حجت‌الاسلام احمد سالک رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با اشاره به تشکیل کمپین‌های مردمی در سراسر جهان برای بازپس‌گیری جایزه صلح نوبل از اوباما، گفت: این اقدام ملت‌های جهان نشان از انزوای حاکمان کاخ سفید است.

وی با بیان اینکه ارائه جایزه صلح نوبل به رئیس‌جمهور آمریکا با فلسفه وجودی این جایزه مغایرت دارد، تاکید کرد: اوباما و حاکمان کاخ سفید، جنگ طلب هستند و نه حامی صلح. هرکجا جنگی در کار است پای آمریکایی‌ها در میان است حالا چطور می‌توان به جنگ‌طلبان جایزه صلح ارائه کرد؟

نماینده مردم اصفهان در مجلس با بیان اینکه ایران از کمپین‌هایی که برای بازپس گیری جایزه صلح نوبل از اوباما تشکیل شده حمایت می‌کند، خاطر نشان کرد: سینماگران، فرهنگیان و دانشجویان ایرانی نیز به عنوان کسانی که کشورشان قربانی سلاح‌های کشتار جمعی بوده از تشکیل چنین کمپین‌های حمایت می‌کنند.

وی با بیان اینکه اوباما یک شرور بین‌المللی و جنایتکار جنگی است، گفت: کمیسیون فرهنگی مجلس از هر کمپنی که برای بازپس گیری جایزه صلح نوبل از اوباما در ایران تشکیل شود، حمایت خواهد کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=7472

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.