قیصر فوتبال آلمان انتخاب توماس باخ را به عنوان رئیس جدید کمیته بین‌المللی المپیک تبریک گفت و آن را افتخاری بزرگ برای کل ژرمن‌ها دانست.     به گزارش  پیارم به نقل از خبرگزاری فارس، فرانتس بکن باوئر روز گذشته پس از آنکه در نشست ویژه کمیته المپیک در بوئنوس آیرس، قهرمان اسبق شمشیر بازی کشورش ...

قیصر فوتبال آلمان انتخاب توماس باخ را به عنوان رئیس جدید کمیته بین‌المللی المپیک تبریک گفت و آن را افتخاری بزرگ برای کل ژرمن‌ها دانست.

خبرگزاری فارس: بکن‌باوئر: انتخاب توماس باخ یعنی افتخار برای کل ملت آلمان

 

 

به گزارش  پیارم به نقل از خبرگزاری فارس، فرانتس بکن باوئر روز گذشته پس از آنکه در نشست ویژه کمیته المپیک در بوئنوس آیرس، قهرمان اسبق شمشیر بازی کشورش و جهان به عنوان جانشین ژاک روگ بلژیکی برگزیده شد، از این بابت اظهار خوشحالی کرد.

کاپیتان و سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال آلمان در پیام تبریک خود عنوان کرد: از این بابت بسیار خوشحالم. همانگونه که پیش‌بینی می‌کردم شد، به طوریکه اکنون می‌توانم به ایشان بابت حضورشان در راس کمیته جهانی المپیک تبریک بگویم.

وی ادامه داد: خوشحالی مضاعف من این است که اکنون یک آلمانی در عالی‌ترین پست کمیته جهانی المپیک برگزیده شده است. فکر می کنم برای کل آلمان این انتخاب، یک افتخار بزرگ است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=7471

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.