فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه گفت: سارق منزل دوست مالباخته از کار درآمد.   به گزارش پیارم به نقل از فارس ,سرهنگ محمدامین شاهرخی در گفت‌وگو  در تربت حیدریه اظهار داشت: درپی اعلام وقوع سرقت از منزلی، بلافاصله تیمی از ماموران پلیس آگاهی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.   وی ادامه داد: ماموران ...

فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه گفت: سارق منزل دوست مالباخته از کار درآمد.

خبرگزاری فارس: سارق منزل دوست مالباخته از کار درآمد

 

به گزارش پیارم به نقل از فارس ,سرهنگ محمدامین شاهرخی در گفت‌وگو  در تربت حیدریه اظهار داشت: درپی اعلام وقوع سرقت از منزلی، بلافاصله تیمی از ماموران پلیس آگاهی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

 

وی ادامه داد: ماموران دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی، پس از بررسی صحنه جرم و اظهارات فرد مالباخته به دوستش که با او رفت و آمد داشت، مظنون می‌شوند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده پس از یک‌سری تحقیقات پلیسی و اطمینان از وقوع سرقت توسط این فرد با هماهنگی قضایی او را در مخفیگاهش دستگیر و جهت تحقیقات به مقر انتظامی منتقل کردند.

 

وی گفت: متهم پس از بازجویی‌های به‌عمل آمده در مواجهه با ادله و مستندات پلیس لب به اعتراف گشود و به سرقت وسایل از منزل دوستش اعتراف کرد.

 

فرماندهی انتظامی شهرستان تربت حیدریه متذکر شد: با هدایت متهم، اموال مسروقه که شامل یک دستگاه دوربین فیلمبرداری حاوی تصاویر خانوادگی و مقادیری طلا از مخفیگاهش کشف و به مالباخته تحویل داده شد.

 

شاهرخی اظهار داشت: متهم از بازجویی‌های تکمیلی و سیر مراحل قانون با صدور حکمی روانه زندان شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=7469

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.