پیکر مرحومه حنانه زاکانی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی پس از تشییع در قطعه نام‌آوران بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شد.   به گزارش پیارم حاجی آباد به نقل از خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، مرحومه حنانه زاکانی خبرنگار اجتماعی خبرگزاری ایرنا با حضور جمعی از مردم فرهنگ دوست و ولایی ایران اسلامی و همکارانش تشییع ...

پیکر مرحومه حنانه زاکانی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی پس از تشییع در قطعه نام‌آوران بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شد.

خبرگزاری فارس: مرحومه زاکانی در منزل ابدیش آرام گرفت

 

به گزارش پیارم حاجی آباد به نقل از خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، مرحومه حنانه زاکانی خبرنگار اجتماعی خبرگزاری ایرنا با حضور جمعی از مردم فرهنگ دوست و ولایی ایران اسلامی و همکارانش تشییع شد.

مرحومه زاکانی که سالیان سال به عنوان خبرنگار در شهرری مشغول خدمت بود برای ادامه فعالیت‌های خود به مجموعه دفتر مرکزی خبرگزاری جمهوری اسلامی پیوست و در سرویس اجتماعی این خبرگزاری فعالیت خود را ادامه داد.

مرحومه شادروان حنانه زاکانی بعدازظهر یکشنبه به دلیل ایست قلبی درگذشت.

این گزارش حاکی است، خاکسپاری مرحومه زاکانی در قطعه نام‌آوران و مفاخر آرامستان بهشت زهرا (س) با کسب موافقت کتبی رییس شورای اسلامی شهر تهران و نیز دستور اکید شهردار صورت پذیرفت.

گفتنی است مراسم بزرگداشت مرحومه حنانه زاکانی با حضور جمعی از اصحاب قلم روز پنجشنبه ساعت ۱۶ تا ۱۷٫۳۰  در مسجد النبی (ص) نارمک واقع در میدان نبوت برگزار شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=7444

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.