رئیس کمیته حمل و نقل مجلس در واکنش به تصادف دلخراش شب گذشته خواستار تشکیل کمیته ویژه بررسی سوانح پرخطر و همچنین بازخواست خودروسازانی شد که به ایمنی کافی در وسائل تولیدی دقت ندارند. Tweet   به گزارش  پیارم به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد جباری نماینده مردم بندرلنگه، بستک و پارسیان در مجلس ...

رئیس کمیته حمل و نقل مجلس در واکنش به تصادف دلخراش شب گذشته خواستار تشکیل کمیته ویژه بررسی سوانح پرخطر و همچنین بازخواست خودروسازانی شد که به ایمنی کافی در وسائل تولیدی دقت ندارند.

خبرگزاری فارس: تشکیل کمیته ویژه بررسی سوانح پرخطر/ لزوم بازخواست خودروسازان

 

به گزارش  پیارم به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد جباری نماینده مردم بندرلنگه، بستک و پارسیان در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: متاسفانه سانحه شب گذشته در محور تهران – قم یکی از رخدادهای بی سابقه سال‌های اخیر است که جان ۴۴ تن از هموطنانمان را گرفت و شمار زیادی نیز اکنون در بیمارستان‌های تهران و قم بستری هستند.

این نماینده مردم در خانه ملت گفت: لازم است که به سرعت کمیته ویژه‌ای جهت بررسی سوانح پرخطر در کشور تشکیل و مجموعه علل و عوامل موثر در بروز این سوانح را بررسی و به طور قاطع با عاملان این نقص‌ها برخورد لازم صورت گیرد.

وی عنوان کرد: وقتی ما مردم را به استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی تشویق می‌کنیم و آن را راهکاری برای کاهش مصرف سوخت در کشور مطرح می‌کنیم باید ایمنی را در حمل و نقل زمینی و هوایی و دریایی و ریلی را نیز تقویت کنیم تا این چنین جان مردم در جاده‌ها گرفته نشود.

رئیس کمیته حمل و نقل مجلس خاطر نشان کرد: متاسفانه برخی از خودروهای حمل و نقل عمومی دارای نواقصی جدی هستند که تاکنون اتفاقات دردناکی را به وجود آورده‌اند و در چندین جلسه کمیسیون عمران مجلس درباره آنها بحث و بررسی داشتیم اما نتایج مشخصی را به دنبال نداشته و امیدواریم که با تدابیر ویژه‌ای در کشور جلوی بروز این رخدادها گرفته شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان هرمرگان در مجلس نسبت به نبود ایمنی کافی در برخی از خودروهای سبک تولید داخل نیز هشدار داد و گفت: از این ناحیه به صورت روزانه شاهد مرگ هموطنانمان هستیم که باید فکری اساسی به حال آن کرد و از خودروسازان در این باره بازخواست شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=7443

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.