گزارش‌ منابع آمریکایی حاکی از آن است که ۱۴۸ نماینده کنگره مخالف طرح حمله به سوریه‌اند و تنها ۲۵ نماینده موافق این حمله هستند. Tweet   به گزارش پیارم، شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان آمریکا در گزارشی تعداد نمایندگان موافق و مخالف طرح دولت باراک اوباما برای حمله به سوریه در مجلس نمایندگان و سنا را بررسی کرد. ...

گزارش‌ منابع آمریکایی حاکی از آن است که ۱۴۸ نماینده کنگره مخالف طرح حمله به سوریه‌اند و تنها ۲۵ نماینده موافق این حمله هستند.

خبرگزاری فارس: سی‌ان‌ان: اکثر اعضای کنگره آمریکا مخالف حمله به سوریه هستند+فیلم

 

به گزارش پیارم، شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان آمریکا در گزارشی تعداد نمایندگان موافق و مخالف طرح دولت باراک اوباما برای حمله به سوریه در مجلس نمایندگان و سنا را بررسی کرد.

بنابراین گزارش، تنها ۲۵ نماینده مجلس نمایندگان تاکنون موافقت خود با حمله را اعلام کرده‌اند که ۱۸ نفر از آنها دموکرات و ۷ تن نیز جمهوری خواه هستند.

از سوی دیگر ۱۴۸ نماینده مجلس نمایندگان مخالف این طرح هستند که ۱۱۸ نفر از مخالفان جمهوری‌خواه و ۳۰ نفر نیز از نمایندگان دمکرات کنگره هستند.

اکثر نمایندگان این دوره مجلس نمایندگان آمریکا از جناح جمهوری خواه هستند.

در مجلس سنا نیز که اکثریت با دموکرات‌ها است، بنابر گزارش سی‌ان‌ان تنها ۲۴ نماینده موافق حمله هستند که ۱۷ نفر از موافقان دموکرات و ۷ تن نیز جمهورخواه هستند.

بنابراین گزارش، مخالفان حمله به سوریه در سنا ۲۳ نفر هستند که ۱۶ نفر جمهوری‌خواه و ۷ تن دموکرات هستند و موضع دیگر نمایندگان مجلس نمایندگان و سنا در قبال این مسئله هنوز نامشخص است.

برای قانونی شدن یک طرح در آمریکا باید پس از تصویب در مجلس نمایندگان و تائید در سنا، به امضای شخص رئیس جمهور برسد.

اوباما هفته گذشته تصمیم برای حمله به سوریه را به تائید کنگره آمریکا منوط کرد تا از این طریق مسئولیت تبعات ناشی از حمله به دمشق را از کاخ سفید به کنگره محول کند. نظر سنجی‌ها در آمریکا نشان می‌دهد که اکثر مردم مخالف حمله نظامی به سوریه هستند.

شبکه فاکس نیوز در گزارشی در این باره تصریح کرد که ۶۰ درصد آمریکایی‌ها مخالف رویکردهای دولت این کشور در قبال سوریه هستند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=7442

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.