رئیس هیئت ووشو هرمزگان از اعزام تیم نوجوان استان به مسابقات قهرمانی کشور خبر داد.   به گزارش پیارم به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، علیرضا بهرمن ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دومین دوره مسابقات قهرمانی کشور در رده نوجوانان از سوی فدراسیون ووشو برای پشتوانه سازی تیم ملی جوانان در ۱۱ وزن در زاهدان برگزار ...

رئیس هیئت ووشو هرمزگان از اعزام تیم نوجوان استان به مسابقات قهرمانی کشور خبر داد.

خبرگزاری فارس: تیم ووشو نوجوانان هرمزگان به مسابقات قهرمانی کشور اعزام می‌شود

 

به گزارش پیارم به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، علیرضا بهرمن ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دومین دوره مسابقات قهرمانی کشور در رده نوجوانان از سوی فدراسیون ووشو برای پشتوانه سازی تیم ملی جوانان در ۱۱ وزن در زاهدان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه سال گذشته متاسفانه تیم هرمزگان به دلیل دوری راه و تامین نشدن بودجه در این مسابقات شرکت نکرد، افزود: نوجوانان هرمزگان امسال با یک تیم کامل راهی زاهدان می‌شوند.

رئیس هیئت ووشو هرمزگان تصریح کرد: در این تیم از همه ظرفیت‌های استان استفاده شده و ورزشکارانی از بندرعباس، بندرلنگه، سیریک و میناب در این مسابقات شرکت می‌کنند.

بهرمن اضافه کرد: سه تن از داوران در مسابقات نیز هرمزگانی هستند که امیدواریم بچه‌های ما بدون استرس کار خود را دنبال کنند و مطمئن باشند که در حق آنها اجحاف نخواهد شد.

به گفته وی تیم ووشو نوجوانان استان روز چهار شنبه ۲۰ شهریور اعزام می‌شوند و پس از پذیرش آنان در روز ۲۱ شهریور مسابقات روز  ۲۲ شهریور انجام خواهد شد.

رئیس هیئت ووشو با بیان اینکه هر استان طبق قانون می‌تواند شش وزن را به دلخواه برای این مسابقات انتخاب کند، افزود: ورزشکاران پس از یک هفته اردو در وضعیت خوبی هستند که جا دارد از عارف رگبار سرمربی تیم قدردانی شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=7438

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.