در پی ورود غیر قانونی اتباع خارجی پاکستانی و افغانی از مرزهای شرقی به شهرستان جاسک تیم مبارزه با بیمار‌ی‌های شبکه بهداشت و درمان این شهرستان اقدام به بیماریابی کردند.   به گزارش پیارم به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان جاسک در این ارتباط گفت: در طی یک ...

در پی ورود غیر قانونی اتباع خارجی پاکستانی و افغانی از مرزهای شرقی به شهرستان جاسک تیم مبارزه با بیمار‌ی‌های شبکه بهداشت و درمان این شهرستان اقدام به بیماریابی کردند.

خبرگزاری فارس: تشدید بیماریابی مالاریا در جاسک

 

به گزارش پیارم به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان جاسک در این ارتباط گفت: در طی یک عملیات ضربتی از ۲۴۱ نفر تست تشخیص سریع مالاریا به همراه لام خون محیطی  و نمونه التور نیز انجام شد.

محمد مشایخی افزود: با توجه به اجرای برنامه ملی حذف مالاریا در شهرستان جاسک  بیشتر توجه‌ها به جلوگیری از انتقال بیماری مالاریا از اتباع خارجی به هموطنان است.

وی با اشاره به اینکه بیماریابی و درمان فوری اتباع بیگانه یکی از راهکارهای پیشگیری و کنترل بیماری مالاریا است، یادآور شد: واحد مبارزه به بیماری‌های شبکه بهداشت و درمان شهرستان جاسک به صورت روزانه اقدام به بیماریابی از اتباع خارجی در حاشیه رودخانه جگین و روستای پنهان می‌نماید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=7437

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.