رئیس اداره امور صیادان شیلات هرمزگان از برگزاری نخستین کارگاه آمورشی صید به روش لانگ لاین ماهیان تجاری با هدف ترویج این روش صید در مهرماه سال جاری خبر داد.   به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، کوروش خلیلی صبح امروز در نشستی با خبرنگاران با بیان اینکه یک فروند شناور کلاس لنج برای ...

رئیس اداره امور صیادان شیلات هرمزگان از برگزاری نخستین کارگاه آمورشی صید به روش لانگ لاین ماهیان تجاری با هدف ترویج این روش صید در مهرماه سال جاری خبر داد.

خبرگزاری فارس: برگزاری نخستین دوره آموزش عملی صید ماهیان تجاری به روش لاینگ لاین

 

به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، کوروش خلیلی صبح امروز در نشستی با خبرنگاران با بیان اینکه یک فروند شناور کلاس لنج برای صید به روش لانگ لاین در جزیره کیش تجهیز شده است افزود: روش صید لانگ لاین از روش‌های مناسب صید بر مبنای الگوی توسعه صید پایدار است.

وی تصریح کرد: استان هرمزگان به ویژه در نواحی جزایر برای این روش صید مستعد بوده و امید است با توجه به اقدامات ترویجی انجام شده و تلاش‌های صورت گرفته، صیادان نیز برای تجهیز شناورهای خود به ادوات ملزوم این روش صید همت کنند.

خلیلی در ادامه با اشاره به اینکه این دوره آموزشی در طول سه روز در جزیره کیش و با حمایت تعاونی‌های صیادی برگزار می‌شود گفت: در این دوره آموزشی از ناخدایان منتخب شناورهای صیادی شرق و غرب استان دعوت به عمل آمده است.

رئیس اداره امور صیادان شیلات هرمزگان خاطر نشان کرد: در طول مدت آموزش این افراد با نحوه مونتاژ ادوات صید، طمعه گیری، طعمه زنی، انواع قلاب‌ها و عملیات لاین‌ریزی و لاین‌برداری آشنا خواهند شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=7434

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.