نماینده مردم تهران در مجلس با تأکید بر اینکه رئیس شورای شهر باید یک نوع بی‌طرفی را در پیش بگیرد و به عنوان نماینده همه تفکرات حاکم بر شورا مدیریت کند، گفت: اگر بخواهد از الان وارد جناح بندی‌ها شود، توان مدیریت نخواهد داشت.   روح الله حسینیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، ...

نماینده مردم تهران در مجلس با تأکید بر اینکه رئیس شورای شهر باید یک نوع بی‌طرفی را در پیش بگیرد و به عنوان نماینده همه تفکرات حاکم بر شورا مدیریت کند، گفت: اگر بخواهد از الان وارد جناح بندی‌ها شود، توان مدیریت نخواهد داشت.

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر باید بی‌طرف باشد/سقوط اصلاح‌طلبان از شورای شهر اول شروع شد

 

روح الله حسینیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، به انتخابات شهرداری تهران اشاره کرد و اظهارداشت: مشکل اصلاح‌طلبان این است که همیشه شعار آزادی می‌دهند ولی بسیار اختناق‌آمیز عمل می‌کنند؛ آنها در جریان دوم خرداد خود را نشان دادند و همان موقع با این عبارت که شما پیام دوم خرداد را نگرفتید یک نوع اختناق بزرگ و فراگیر در کشورایجاد کردند.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: دیکتاتوری اصلاح‌طلبان دیکتاتوری مدرن و یک نوع استیداد خاص و جدید است که توسط مطبوعات، فضاسازی و جوسازی ایجاد می‌کنند، اینکه خانم راستگو به چه کسی رای داده یا نداده به کسی مربوط نمی‌شود، چرا که اگر قرار بود رای گیری علنی باشد، قانون می‌گفت، اما طبق قانون رای گیری مخفی است و کسی حق سوال ندارد.

وی با تاکید بر اینکه رئیس شورای باید یک نوع بی‌طرفی را در پیش بگیرد و به عنوان نماینده همه تفکرات حاکم بر شورا مدیریت کند، گفت: اگر بخواهد از الان وارد این جناح بندی‌ها و جناح سازی‌ها شود توان مدیریت شورای شهر را نخواهد داشت.

وی در پایان با اشاره به انتخابات شورای شهر اول نیز خاطرنشان کرد:‌ پایه سقوط اصلاح‌طلبان از همان شورای شهر اول شروع شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=7430

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.