رسانه های صهیونیستی با انتقاد از طرح روسیه برای پایان بحران در سوریه، این طرح را نجات دهنده رئیس جمهور آمریکا دانستند.   به گزارش پیارم به نقل از  فارس، همزمان با استقبال سوریه از طرح مسکو برای نظارت بین‌المللی بر سلاح‌های شیمیایی این کشور، رسانه‌های صهیونیست به شدت از این طرح انتقاد کردند. کانال ...

رسانه های صهیونیستی با انتقاد از طرح روسیه برای پایان بحران در سوریه، این طرح را نجات دهنده رئیس جمهور آمریکا دانستند.

خبرگزاری فارس: حمله رسانه‌های اسرائیل به پیشنهاد روسیه/پوتین برنامه‌های اوباما را بر هم زد

 

به گزارش پیارم به نقل از  فارس، همزمان با استقبال سوریه از طرح مسکو برای نظارت بین‌المللی بر سلاح‌های شیمیایی این کشور، رسانه‌های صهیونیست به شدت از این طرح انتقاد کردند.

کانال ۱۰ اسرائیل در گزارشی اعلام کرد: «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه با پیشنهاد خود برنامه‌های باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا را برهم ریخت.

کانال یک اسرائیل نیز به انتقاد از این طرح پرداخت و تاکید کرد: طرح روسیه تضمین کننده مجازات بشار اسد نیست بلکه نجات دهند اوباماست.

این شبکه صهیونیستی از کاخ سفید خواسته طرح روسیه را رد کند چراکه این طرح تامین کننده خطوط قرمز مطرح شده نیست.

کانال دو اسرائیل نیز به نقل از شیمون پرز رئیس رژیم صهیونیستی گفت که نمی توان به دولت سوریه اعتماد کرد و باید منتظر مذاکرات سختی با آنها بود.

«سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه امروز(دوشنبه) در واکنش به اظهارات مقامات آمریکایی که خروج کامل ذخایر شیمیایی از سوریه را تنها راه جلوگیری از اقدام نظامی دانسته‌اند، به دمشق توصیه کرد این ذخایر را تحت نظارت جامعه بین‌الملل قرار دهد.

«جان کری» وزیر خارجه آمریکا نیز در نشست خبری مشترکی که در لندن با «ویلیام هیگ» همتای انگلیسی‌ خود داشت، در پاسخ به خبرنگاری که از وی در مورد اقداماتی که می‌تواند از حمله جلوگیری کند پرسید، گفت «بشار اسد» می‌تواند تا هفته آینده تمام ذخایر شیمیایی خود را به خارج از سوریه منتقل کند. وی البته ادعا کرد که دولت سوریه نمی‌خواهد چنین کاری انجام دهد و تحقق این امر غیرممکن است.

در مقابل ولید معلم وزیر امور خارجه سوریه در کنفرانسی خبری در مسکو گفت که از پیشنهاد روسیه برای نظارت بین‌المللی بر تسلیحات شیمیایی سوریه استقبال می‌کند.

معلم گفت: اقدام سوریه در استقبال از پیشنهاد تحت نظارت قرار دادن سلاح‌های شیمیایی برای حمایت از جان شهروندان و امنیت سوریه است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=7418

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.