فواد هاشمی در صفحه فیسبوک خود نوشت: کار از انجایی خراب شد که وزشکار ها جو مدیریتی گرفتشون، مدیر ها جو ورزشکاری.   به گزارش  پیارم به نقل از شبکه اطلاع رسانی دانا، فواد هاشمی، پسر مهدی هاشمی با اشاره به عدم انتخاب عموی خود به عنوان شهردار تهران در فیسبوک نوشت: “کار از آنجایی خراب ...

فواد هاشمی در صفحه فیسبوک خود نوشت: کار از انجایی خراب شد که وزشکار ها جو مدیریتی گرفتشون، مدیر ها جو ورزشکاری.

 

به گزارش  پیارم به نقل از شبکه اطلاع رسانی دانا، فواد هاشمی، پسر مهدی هاشمی با اشاره به عدم انتخاب عموی خود به عنوان شهردار تهران در فیسبوک نوشت: “کار از آنجایی خراب شد که وزشکارها را جو مدیریتی گرفت و مدیرها را جو ورزشکاری” !

اصلاح طلبان که طی دیروز و امروز به طور گسترده به بررسی علل شکست محسن هاشمی از قالیباف برای سمت شهردار تهران پرداخته اند، این بار نوک تیز انتقادات خود را به سمت برخی اعضای شورای شهر از قبیل رضا زاده، ساعی، دبیر و جدیدی نشانه رفته‌اند.
در این میان، برخی افراد دیگر مانند خانم الله راستگو نیز به جرم رای دادن به قالیباف ! امروز به طور گسترده مورد انتقاد افراد و رسانه های اصلاح طلب قرار گرفته و حتی از وی به عنوان خائن نام برده می شود. این در حالی است که برخی احتمال اخراج وی از حزب اسلامی کار خبر می دهند و وی به حملات فیزیکی نیز تهدید شده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=7410

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.