رئیس اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباد گفت: شهید آیت الله مدنی شهید راه اسلام و قرآن، فقیهی ساده زیست بود و می بایست از مقام این شهید بزرگوار تجلیل شود. حجت الاسلام فوادیان در گفتگو با خبرنگار پیارم ، به مناسبت ۲۰ شهریورماه سالروز شهادت آیت الله مدنی دومین شهید محراب درسال۱۳۶۰بر ضرورت تجلیل از ...

رئیس اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباد گفت: شهید آیت الله مدنی شهید راه اسلام و قرآن، فقیهی ساده زیست بود و می بایست از مقام این شهید بزرگوار تجلیل شود.


حجت الاسلام فوادیان در گفتگو با خبرنگار پیارم ، به مناسبت ۲۰ شهریورماه سالروز شهادت آیت الله مدنی دومین شهید محراب درسال۱۳۶۰بر ضرورت تجلیل از مقام شهید آیت الله مدنی تاکید کرد و ابراز داشت: باید توجه داشت که چنین آیین هایی نقش مهم و موثر در انتقال ارزش های اسلامی و انقلاب به نسل های جدید دارد و تجلیل از مقام شهید آیت الله مدنی، قدردانی از فضایل اخلاقی است که باید در سطح جامعه ترویج و گسترش یابد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباد افزود: شهید آیت الله مدنی علاوه بر مقام علمی و فقهی، از لحاظ زهد و تقوا و معنویت نیز دارای مدارج بسیار بالایی بود که شخصیت آن بزرگوار را در نظام اسلامی برجسته تر می کرد.

وی روحیه حماسی و شجاعت آیت الله مدنی را مورد تاکید قرار داد و عنوان کرد: این شهید راه اسلام و قرآن، فقیهی ساده زیست بود که سال ها برای پیروزی نهایی انقلاب اسلامی مبارزه کرد و بارها در این مسیر تبعید شد.

گفتنی است، آیت الله سید اسدالله مدنی در ۲۰ شهریور ۱۳۶۰ هنگام اقامه نماز جمعه توسط منافقین کوردل به شهادت رسید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=7402

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.