رئیس کانون مربیان جزیره کیش ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت مهدی محمدی مربی با سابقه و خوش اخلاق این باشگاه به جامعه فوتبال کشور، گفت: فقدان وی ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر برای فوتبال جنوب است.     به گزارش پیارم به نقل از فارس ,  علی‌رضا ابراهیمی امروز در گفت‌وگو در کیش، درگذشت مربی خوش اخلاق و با سابقه ...

رئیس کانون مربیان جزیره کیش ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت مهدی محمدی مربی با سابقه و خوش اخلاق این باشگاه به جامعه فوتبال کشور، گفت: فقدان وی ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر برای فوتبال جنوب است.

خبرگزاری فارس: فقدان مهدی محمدی، ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر برای فوتبال جنوب است

 

 

به گزارش پیارم به نقل از فارس ,  علی‌رضا ابراهیمی امروز در گفت‌وگو در کیش، درگذشت مربی خوش اخلاق و با سابقه باشگاه مس کرمان را به جامعه فوتبال کشور، فوتبال کرمان، باشگاه مس و خانواده این مربی زحمتکش تسلیت گفت.

وی با اشاره به نقش این مربی فقید در رشد و شکوفایی استعدادهای فوتبال استان کرمان اظهار داشت: بی‌تردید بازیکنان زیادی زیر نظر مهدی محمدی پرورش یافته و در سطح نخست فوتبال ایران خود را ثابت کرده‌اند و جای تاسف فراوان دارد که جوانان و فوتبالیست‌های این دیار از خدمات وی محروم شده‌اند.

رئیس کانون مربیان کیش فقدان مهدی محمدی را برای فوتبال کشور تالم برانگیز عنوان کرد و گفت: مرحوم مهدی محمدی الگویی کم نظیر برای تمام مربیان و بازیکنان فوتبال کشور از نظر اخلاق‌مداری، بازیکن سازی بود و در آینده نیز خواهد بود.

ابراهیمی در پایان خاطر نشان کرد: تمام مربیان جزیره زیبای کیش خود را در غم از دست دادن این مربی فهیم، زحمتکش و دلسوز سهیم می‌دانند.

یادآور می‌شود مربی کهنه‌کار کرمانی بامداد شنبه دوم شهریورماه بر اثر احساس درد در ناحیه قلب خود از خواب بیدار شد و خانواده خود را از این درد مطلع کرد اما تا زمان رسیدن اورژانس دچار سکته قلبی شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=7397

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.