خط تولید نخستین و بزرگترین کارخانه تولید رنگ‌های اکریلیک پایه آب جنوب کشور با نام کارخانه رنگ ماندگار پوشش شرق در شهرستان رودان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.     به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از رودان، مدیر عامل کارخانه تولیدی رنگ ماندگار پوشش شرق ظهر امروز در حاشیه آیین بهره‌برداری از این واحد ...

خط تولید نخستین و بزرگترین کارخانه تولید رنگ‌های اکریلیک پایه آب جنوب کشور با نام کارخانه رنگ ماندگار پوشش شرق در شهرستان رودان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

خبرگزاری فارس: بهره‌برداری از کارخانه رنگ ماندگار پوشش شرق رودان

 

 

به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از رودان، مدیر عامل کارخانه تولیدی رنگ ماندگار پوشش شرق ظهر امروز در حاشیه آیین بهره‌برداری از این واحد گفت: در این واحد تولیدی روزانه پنج تن انواع رنگ‌های اکریلیک با بیش از دو هزار فام تولید و به بازار مصرف عرضه می‌شود.

کوروش سلمانی افزود: برای راه اندازی این واحد تولیدی اعتباری افزون بر یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال از سوی بخش خصوصی و ۶۵۰ میلیون ریال از محل تسهیلات بانکی سرمایه گذاری شده است. با راه اندازی و آغاز به کار این واحد تولیدی زمینه ایجاد اشتغال برای تعدادی فراهم می‌شود.

سلمانی، ایجاد اشتغال پایدار، رونق اقتصادی منطقه و تامین نیاز بازارهای داخلی و بین‌المللی در صنعت رنگ سازی را از اهداف مهم راه اندازی کارخانه تولیدی رنگ ماندگار پوشش شرق عنوان کرد.

وی کارخانه رنگ ماندگار پوشش شرق را رقیب برندهای برتر در صنعت رنگ سازی در عرصه ملی و بین المللی دانست و اظهار کرد: این واحد تولیدی با تولید و عرضه محصولات با کیفیت و متناسب با نیاز مشتریان و مصرف کنندگان عزم خود را برای رقابت جدی با برندهای برتر دنیا در صنعت رنگ سازی جزم کرده است.

سلمانی با اشاره به برخی از محصولات تولیدی در این کارخانه خاطر نشان کرد: در این واحد تولیدی انواع رنگ‌های اکریلیک پایه آب، بتونه، چسب کاشی، رنگ‌های استخری، رنگ‌های ترافیکی، رنگ‌های اکریلیک مخصوص سقف، انواع تینر، ضد زنگ، تکسچر اسفنجی و خمیرهای پتینه زیر نظر نیروهای بومی متخصص و مجرب در صنعت رنگ سازی برای عرضه به بازار مصرف در هرمزگان، استان های همجوار و بازار بین المللی تولید می‌شود.

مدیر عامل این کارخانه تولیدی، قلم خوری عالی، آب پایه، مقاومت بالا به رطوبت مواد شیمیایی، پوشش عالی، انعطاف پذیری، قدرت چسبندگی بالا، ضد ترک، مقاومت بالا به حرارت و ضربه و مقاومت بالا به قارچ، جلبک و خزه آنتی باکتریال را برخی از خصوصیات رنگ اکریلیک برشمرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=7396

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.